Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 kjæresten min er blitt "skadet" etter fødselen og greier ikke lenger se på meg som en en han kan ha sex med........ganske fortvilende synes jeg. Flere som har det slik??? 4 mnd siden fødselen nå.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Han så på absolutt alt, så da jeg lå å sydd også for da gikk han rundt å bar på babyen.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Har jo hørt at mange reagerer på det i ettertid ja. Derfor fikk ikke mannen min se meg neden til. Kanskje han bare trenger tid til å bearbeide det?....Hva sier han om det selv da?..tror han det kommer til å ordne seg?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Joda han sier han trenger litt tid......har ikke tenkt på sex siden fødselen sier han. Vi snakker veldig åpent om det. Han er spennt på hvordan det blir første gangen og det er jo jeg også. Men jeg har lyst til å prøve fortest mulig slik at det ikke går så altfor lang tid, mens han trenger å vente. Han tror vel at det kommer til å ordne seg ja, tror jeg at han tror )) men jeg har hørt at en ikke bør vente så altfor lenge etter fødselen med å ha sex uten at jeg vet hvorfor.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ikke hatt sex siden fødselen jeg heller. Føler meg skadet på en måte, og orker ikke tanken på at sambo skal ta på meg der nede ! Ble klipt og måtte på flere etterkontroller hos jordmor.. Trenger at det området kun er mitt en stund.. Håper det går over snart.. Har lyst på sex, men når det kommer til stykket feiger jeg ut. Var en ganske traumatisk fødsel, så det tar nok litt tid før jeg føler meg normal igjen. Sambo var heldigvis ikke med på siste del av fødselen : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 3 1/2 Mnd siden fødselen...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Mannen min så ikke der nede men vi har heller ikke hatt sex enda og det er over 4mnd siden fødselen. Vet ikke hvorfor han ikke vil, har ikke fått noe ordentlig svar enda.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Mannen min sliter med det samme. Han så på da babyen ble dratt ut med tang, og det satte sine spor. Han har regelrett mistet sexlysten. Vi har vel hatt sex 5-6 ganger på 11 mnd. Synes det er kjempetrist jeg:-(
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Har ikke hatt sex enda, 3 mnd siden fødsel. Har ikke hatt spes lyst må jeg si, men nå begynner ting å stabilisere seg litt. Revna jo bra, så jeg så på underlivet som katstrofeområde en god stund... Mannen min så på fødselen selv om det ikke var planlagt. Han har ikke mast, han har sagt at han vil at alt skal være i orden før vi har sex igjen så det ikke skal gjøre vondt for meg. Men jeg skjønner at han har lyst. Er jo mange måneder siden, når man regner med siste del av graviditeten også...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Ja ja det er godt å høre at det er flere iallfall. Først så syntes jeg han var veldig forståelsesfull helt til jeg begynte å innse at han faktisk heller ikke hadde lyst. Skjønner jo at det kan være vanskelig etter bare 3 1/2 mnd. fødselen sitter enda klartt å tydelig for han, mens jeg har fått den mere på avstand. Det var en helt vanlig fødsel forøvrig, uten noe dramatikk.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Her hadde vi sex etter kun noen dager ved den siste fødselen, som da selvfølgelig var et keisersnitt. Første fødsel, som forløp normalt uten revning og uten at mannen min fikk sett selve utdrivningen, ventet vi vel i 3 uker etterpå. Til dere som hadde en normal fødsel; ikke noe å vente med. Tror faktisk man bør ha sex selv om man ikke har lyst den første gangen. Da har man kommet over en kneik som man gruet for, oppdaget at det ikke gjorde noe vondt, og lettere å få lysten tilbake ved 2.gangs forsøk. Det er utrolig hvor raskt man leges der nede etter fødsel. Må si jeg beundrer den andre halvparten i et forhold som har lyst på sex, men allikevel holder ut i både 3 og 4 mnd uten. Er man i et forhold, er det ikke naturlig å ikke ha sex på 3-4 mnd? For oss hadde det aldri funket. Jeg mener selvfølgelig at dere som har hatt en traumatisk opplevelse må få tiden til hjelp, Men dere andre som ikke har en "grunn" for å nekte han/henne sex, bør hoppe i det:-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 vi er ikke skadet seksuelt , men har ikke hatt sex enda. 5 uker siden fødsel . men har veeeldig lyst her har det vel vært stingene som har vært litt ekle , åsså det å komme seg i vei å kjøpe kondomer da... det må vi ha først ! men vi har "sex" på andre måter ja
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Jo jo men mannfolka må jo få den opp for å ha sex å da. Nå er hverken jeg eller mannen min kaniner akkurat
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Det gikk ca 6-7 mnd her før vi hadde sex igjen, og med første gikk det over 10 mnd.
nutri Skrevet 3. mars 2007 #17 Skrevet 3. mars 2007 Hæ? jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare meg uten sex i 3mnd, hvertfall ikke 10 mnd. Synes jeg har holdt ut lenge nå, snart 6 uker. Sambo har vært ivrig en stund, men jeg har sagt nei. Ville bli helt ferdig med denne renselsen først. Nå ser det ut som den er ferdig, men skal på 6 ukers kontroll om et par dager, så tenker jeg skaffer meg resept på minipiller først. Så er vi trygge på at det ikke blir noen ny baby innen året er omme. =)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Det tok faktisk 7 mnd før jeg var klar. Jeg fikk bare noen få sting, ingen kolikk unge eller noe, men jeg klarte det bare ikke. (Hadde heldigvis en forståelsesfull samboer). Jenta nærmer seg året nå, og nå er "alt bare bra" :-D
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #19 Skrevet 3. mars 2007 Her i huset er dette et tragisk tema. Har hatt sex en gang siden fødselen for snart 10mnd siden!!!! Hadde ikke sex en eneste gang ila svangerskapet heller, og det er ikke meg det har stått på før nå..... Har kommet inn i en ond sirkel, hvor jeg rett og slett ikke har selvtillit til å ta opp sexlivet igjen - det er rett og slett for lenge siden sist:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå