Gjest Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Var innom Spar Kjøp i dag og da bare måtte jeg kjøpe litt til småen... Kjøpte: -En skikkelig myk og deilig bamse -2 par hvite sokker -3 stk bodyer str 56 -2 smokker -12 gaskluter -1 par innesko -3 frottesmekker i grønt og hvitt -1 kjempekul smekke i frotte med ku på -Badetemometer -1 hvitt helseteppe Herregud, har det klikket for meg? kjøper jeg for mye til å være så lite på vei? er 13+3... ..
Én til Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hehe, godt å høre det er flere som har gått litt bananas i babybutikker i dag!! Jeg har nettopp kommet hjem fra Babyshop og har kjøpt: -Stellebord for vegg -Vippestol -Brystpumpe -Stokke seng -Laken -Håndkle m/hette -Krabbeteppe -Bleiebøtte -Bæresele -Vaskebalje -Kluter -Tåteflaske -Salve + olje Er det mulig?!? Haha, feriepengene i år blir nok brukt til å nedbetale mastercardet, ja ;-) Men kjekt å kjøpe så mye på en gang da - man får jo ganske bra med rabatt da :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Oj, kjøpe en del du ja! hehe, men det er jo like greit å begynne tidlig så det ikke blir alle utgifter på en gang...
Én til Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Ja, ikke sant?! Orker ikke utsette alt til slutt.. Man vet jo tross alt ikke hvor lenge man er i fin form heller og orker å farte rundt i butikker. Dessuten er jeg jo i 25. uke allerede, men begynte å shoppe litt småtteri som deg i uke 12/13.. hihi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå