Milla-baby Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hei Jeg er så fryktelig bleik i annsiktet! Er 14+1 har vært bleik i 1,5 mnd. ca. folk tror jo jeg er skikkelig syk.... Flere som er det også? Noen som vet hvorfor / hva det kan være kanskje? (blod/urin prøver var helt ok)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 haha, høres ut som meg det.. ble utrolig bleik etter jeg ble gravid og mange av de på jobben kommenterte at jeg så så blek ut og spurte om jeg var helt frisk.. det var en aldri så liten smell når jeg hadde brukt tid på å sminke meg og følte meg frisk og pigg.
Jeenie Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 kan vel karakterisere meg som bleik ja... har fått utrolig mange kommentarer om at jeg ser så sliten ut for tiden, og om jeg har det helt bra... er jo ikke noe hyggelig å få høre at man ikke ser helt bra ut. Men får begynne med masse sminke så kanskje det ordner seg...
gizka Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 hehe..æ vet!hele mæ e nesten blå aktig!æ som bestandi har "gylden"farge.....å æ tørr ikke å ta solarium heller,for d første lik ikke æ d å for d andre vet æ ikke om d ka skade babyen...!å itillegg e æ blidd pizzatryne!huff...glede mæ til alt e over...=))))))))))))))
tina 79:) Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er helt "gjennomsiktig" Derfor har jeg kjøpt inn en sånn Dove bodylotion med selvbruningseffekt, som blir mørkere hvis man bruker den ofte og holder seg lys når man er forsiktig!(også blir den ikke ujevn) Også bruker jeg en Estee Lauder dagkrem i ansiktet som alltid blir en tone mørkere enn din hudtone uten at den ser ut som en maske eller at jeg har tatt på foundation! Hjelper masse!!!
Lisa81 blittmamma! Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Det funker også bra å bruke lip stain fra body shop! gni litt inn i kinnene og det ser ut som naturlige, friske roser!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Åh jeg er også bleik og omtrent blålig.. veldig lite lekkert.. Tok litt solarium her i går, men synes det er litt skummelt med tanke på at det er så mange forskjellige meninger ute og går om det. Så det får holde med den gangen.. Får gå over til body lotion med litt selvbruning kanskje. Det var jo et godt tips egentlig. :0)
snehvit77 Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg bruker også dove med selvbruningseffekt. Kjempefornøyd med resultatet. Dessuten får jeg masse hyggelige tilbakemeldinger på at jeg ser så frisk og pen ut:-)
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Jeg føler meg også gjennomsiktig, pleier å være brun ellers. Det får meg til å føle meg skikkelig stygg og lei meg noen ganger... så er det jo de hælvetes kvisene som har kommet i tillegg.. skal ta litt sol i morgen, legen sa det var helt ok.. men gleder meg til sommeren kommer nå, så blir det nok bra:)
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Ja,dessverre og folk kommenterer det også, til og med når jeg har brukt selvbrunigskrem! Føler meg ikke akkurat lekker nei. Håper på nydelig påskevær!
Milla-baby Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2007 Litt godt å høre jeg ikke er den eneste hvertfall! hehe Fått mye kviser i tillegg jeg også! er ikke akkurat lekker for tiden nei....heh... Men takk for gode råd om dove krem. Den skal jeg teste ;o) Gleder meg også til våren,sommeren og solen kommer, så jeg kan få litt friskere farge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå