Gå til innhold

6 mnd og snur seg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille datter er ganske rolig av seg. Hun er snart 6 mnd og beveger seg ganske lite. Men hun ligger mye på gulvet på matte og får tak i de leker jeg legger innen rekkevidde. Legger leker litt langt vekk og bak hodet for at hun skal prøve å snu seg etter de men det bryr hun seg ikke om. Hun virker sterk, liker å ligge lenge på magen.

Jeg er ikke bekymret, men føler at andre har sine meinger om dette. Hun er ganske stor, 8 kg.

Noen som vet noe om jeg må stimulere noe mer eller om det ikke er noe å stresse med?

Hva er deres erfaringer? Hva har helsesøstre sagt og synes dere det var riktig sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Lukas er nå 7,5 mnd og det er ikke lenge siden han begynte å snu seg. Først fra mage til rygg, men tror det for det meste har vært uhell ;)

Men i går snudde han seg fra rygg til mage for første gang! Da gjorde han det bare to ganger, men i dag snudde han seg hver gang jeg la han på ryggen.

Hadde ikke bekymret meg var jeg deg :) Det kommer når det kommer.

Skrevet

Jenta mi klarer det heller ikke enda. Hun er snart 6 mnd. Ikke bekymre deg.

Skrevet

mathias klarte det heller ikke før han va 6 mnd..

men vi fikk et tips hos hs at vi kunne hjelpe han litt.. holde handa på rompa hannes sånn at han sku snu sæ sjøl da men holde t bake at han ikke rulla t bake igjen. vi gjorde det ikke mange gang før han snudde sæ sjøl glatt!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...