Gå til innhold

UL i uke 15? Noen hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tar man innvendig eller utvendig ul i uke 15? hva er forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 15 kan man fint ta ul utta på magen... når de tar inni fører de ultralydsaken inn gjennom vagina... mener jeg :) jeg var 11 uker på vei når jeg fant ut at jeg var gravid (5 år sia) de trodde jeg var 6 uker å da brukte de først den innvendige ul, men fant fort ut at fosteret var mye større å da tok de fra utt sia. jeg har diabetes å da må man ta ul hver andre uke.

Skrevet

jeg tok innvendig, og var 15 uker. Han sa han ville ha best utbytte av det siden baby'n var så liten ;)

Skrevet

jeg tok utvendig. forskjellen er vel at om man er under 6 uker på vei ca, så kan man ikke se fosteret med utvendig ul,derfor tar man innvendig. hvis d hjalp:)?

Skrevet

henger meg litt på her, er det slik at man ser mer om man tar innvendig i uke 15? han sa at om jeg hadde vært 2uker lenger ville han tatt utvendig.

Skrevet

jeg tok utvendig på haukeland i uke 15. de kunne de se foster fint. fikk også vite det skulle bli en liten prinsesse :)

Skrevet

sist tok jeg innvendig i uke 8, da de ikke kunne se foster utvendig så tidlig. samme dette svangerskapet i uke 7. de tok innvendig, fordi det var såpass tidlig.

Skrevet

jeg tok innvendig i uke 7 og 8, og to utvendige i uke 15.

Skrevet

er lettest å se kjønn innvenndig elle utvenndig etter uke 12, før 16?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...