Gå til innhold

hvordan er det med deres kosthold når dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer??

Jeg spiser ikke særlig sunt, og spiser nesten ikke kjøtt. Det blir en del usunn mat og en del godteri...

Prøver å spise litt frukt og grønnsaker (men det er jo begrenset også.. spiser ikke kål, brokkoli og blomkål o.l)

Har dette noe å si for nærigstoffene i melken? Har det noe å si (negativt) for hva barnet får i seg..? (når jeg spiser slik jeg gjør..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med næringsstoffer. Men jeg har ei jente som hadde kolikk og da var det jo ingenting jeg kunne spise! Så de får jo i seg det du spiser på en måte. Nå er mi 8 mnd og tåler det meste jeg spiser men jeg merker at dersom jeg spiser masse sukker, feks smågodt så blir hun litt mer hyper.

Jeg angrer som en hund på at jeg ikke spiste mer sunt i starten for det sliter nå når jeg nesten har sluttet å amme. For da kom kiloene sigende. Og det er ikke noe kjekt for de er j...... seige å få av.

Skrevet

Normalt sett skal babyen klare å få næringen det trenger gjennom deg, men det er jo klart at dersom det ikke kommer næring inn til deg, så blir det jo ganske skralt etter en stund. Tror egentlig at du vil merke det litt på formen din dersom du begynner å gå tom. Slapphet, hodepine, svimmel, trøtt ol. Er du i rask og fin form og babyen din er frisk og opplagt er det nok ingen fare. Ville likevel prøvd å få i meg kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt. Det er helt klart at dere begge vil ha god nytte av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...