Karija Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Babyen min er blitt skjev i hodet, - flat på venstre side. Har dere lure tips til hvordan jeg kan få ham til å ikke se/ligge til yndligssiden? Finnes det f.eks. spesialputer man kan legge under hodet hans for å forhindre at han vender seg mot yndligssiden? Han nærmer seg 3 mnd.
dippsi Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 jenta mi gjorde dette helt fra hun var født, hun er også 3 mnd.Prøvde forgjeves å få henne til å snu hodet. Spurte på helsestasjonen, men de mente det bare var normalt. ringte en manuell terapeut og han sa hun hadde KISS. (er ikke farlig og har enkel behandling). Det kan jo være det?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg fikk tak i en bamse med et speil på magen, som jeg hang opp på på siden av sengen, slik at han måtte vende seg bort fra sin flate favorittside Han er nå 8 mnd og hodet er helt fint, gikk seg til av seg selv Det viktige er at barna ikke blir stive i nakken.
Karija Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 Takk for tips. Han har Kiss, ja. Har vært til manuell terapeut/fysioterapeut og fått behandling og anvisning på øvelser. Kan jo håpe at øvelsene hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå