Gå til innhold

Vil du være fadder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan spurte dere de utkårede om de ville være fadder? Hadde dere noen ønsker/krav til de? Hvem har dere valgt; venner, slekt?

Vi skal ha et vennepar som faddere til gutten vår. Men utover det er vi veldig usikre. Er det dumt å velge den ene av foreldrene, og ikke den andre? Eller er det greit å si at vi "sparer" den andre til neste barn (vi planlegger å få flere, men man vet jo aldri)? Hva med andre venninner, brødre, kusiner og fettere? Synes det er sååå vanskelig å skulle velge noen fremfor noen andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi spurte meg på telefon hva jeg skulle gjøre andre juledag? Hun ville vite om jeg skulle feste på juledagsfest. Nei, sa jeg til henne. Det syntes hu var bra, for da ville hun heller invitere meg til å være fadder til dattera hennes.

Skrevet

Kriteriene våre til fadder er litt forskjellig. Vi har en søster/bror hver og de er automatiske faddere for våre barn! Nå har min søster giftet seg og da er også mannen hennes med som fadder.

Så har vi ett vennepar, som helst skal være gift (for at det skal være mest mulig stabilt) I tillegg skal det venneparet være mye i livet vårt, de skal tross alt ha mye med barnet å gjøre. Det må være noen som virkelig setter pris på oss som venner (slik som vi setter pris på dem), og ikke bare kommer og går som det passer dem best.

Kusiner, fettere og slik har vi ikke som er gamle nok, så de er uaktuelle. Det samme er besteforeldrene, de skal bare være besteforeldre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...