Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Legevakten ber oss spre dette budskapet: Tenk på de som er glade i deg og legg inn ICE kontaktperson på din mobil NÅ! Vennligst les dette, kan være livsviktig: Ambulansefolk har oppdaget at de fleste skadde har mobil på seg, men vet ikke hvem de nærmeste pårørende er i adresselisten. Det er en lur ide å ha et felles navn som en kan kontakte. Forslaget er at alle lager en person som heter "ICE" (=In Case of Emergency). Under dette navnet står den/de personer som en mener bør kontaktes. Ønsker en flere personer bruk ICE1, ICE2, ICE3, . Det er en enkel sak å få til, er gratis og kan gjøre en stor forskjell når det gjelder. Lag med en gang en ICE-adresse med et telefonnummer, kopier dette - send mailen videre til flest mulig personer slik at navnet "ICE" blir laget og brukt av flest mulig. Lykke til. Kan dere spre dette i deres enhet? Gudrun legevakten Hold denne oppe slik at flest mulig får denne med seg!
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 wow..det var lurt..det skal jeg jammen meg gjøre..))
A.C.G. Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 ja, det var smart.. husk også å legg inn navnet ditt på mobilen, eksempel hjemme.. eller min telefon.. så hvis du mister telefonen din så kan vedkommende ringe deg hjemme? Har selv funnet mangen telefoner som folk mister, så finner jeg ikke ut hvem som eiger den...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er så heldig og er sammen med en ambulansearbeider:D så jeg slipper dette:) for vi bor på en så liten plass at her er det bare 2 ambulanser. å det er samme firmaet.
Jente1980 Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Takk for tips, har kopiert innlegget ditt HI og sendt det rundt på e-post til omentrent alle på lista mi jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Er også med på denne! Sendt rundt til alle jeg kjenner!
Blåbærlyng Skrevet 4. mars 2007 #15 Skrevet 4. mars 2007 Hva hjelper det hvis ulykken skjer et helt annet sted...?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #16 Skrevet 4. mars 2007 Du blir sendt på sykehuset og sykehuset kan på den måten finne telefonnummeret til dine nærmeste for å varsle dem!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #17 Skrevet 4. mars 2007 Bra idè! Problemet med å gjøre dette er at vedkommende vil komme til å hete ICE når den ringer deg. Prøvde nettopp dette på mobilen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå