Gå til innhold

Oppfordring til deg, din familie, venner og kjente!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legevakten ber oss spre dette budskapet:

Tenk på de som er glade i deg og legg inn ICE kontaktperson på din mobil NÅ!

Vennligst les dette, kan være livsviktig:

Ambulansefolk har oppdaget at de fleste skadde har mobil på seg, men vet ikke hvem de nærmeste pårørende er i adresselisten. Det er en lur ide å ha et felles navn som en kan kontakte. Forslaget er at alle lager en person som heter "ICE" (=In Case of Emergency). Under dette navnet står den/de personer som en mener bør kontaktes.

Ønsker en flere personer bruk ICE1, ICE2, ICE3, .

Det er en enkel sak å få til, er gratis og kan gjøre en stor forskjell når det gjelder.

Lag med en gang en ICE-adresse med et telefonnummer, kopier dette - send mailen videre til flest mulig personer slik at navnet "ICE" blir laget og brukt av flest

mulig.

Lykke til.

Kan dere spre dette i deres enhet?

Gudrun legevakten

Hold denne oppe slik at flest mulig får denne med seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow..det var lurt..det skal jeg jammen meg gjøre..:)))

Skrevet

det var lurt ja:)

Skrevet

ja, det var smart..

husk også å legg inn navnet ditt på mobilen, eksempel hjemme.. eller min telefon..

så hvis du mister telefonen din så kan vedkommende ringe deg hjemme? Har selv funnet mangen telefoner som folk mister, så finner jeg ikke ut hvem som eiger den...

Skrevet

Dytter denne jeg også! :)

Skrevet

Jeg er så heldig og er sammen med en ambulansearbeider:D så jeg slipper dette:) for vi bor på en så liten plass at her er det bare 2 ambulanser. å det er samme firmaet.

Skrevet

dytt

Skrevet

Takk for tips, har kopiert innlegget ditt HI og sendt det rundt på e-post til omentrent alle på lista mi jeg:)

Skrevet

Takk for tipset! Skal gjøre det:)

Skrevet

Er også med på denne! :) Sendt rundt til alle jeg kjenner! :)

Skrevet

Jeg er også med! :)

Skrevet

Hva hjelper det hvis ulykken skjer et helt annet sted...?

Skrevet

Du blir sendt på sykehuset og sykehuset kan på den måten finne telefonnummeret til dine nærmeste for å varsle dem!

Skrevet

Bra idè!

Problemet med å gjøre dette er at vedkommende vil komme til å hete ICE når den ringer deg. Prøvde nettopp dette på mobilen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...