Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 .....har du bæsje bleie? eller går det bra i bleia?? Har han ikke bæsja, så sier han bare:" bare pjompa". Eller når han har bæsja i bleia, så slår han seg selv på rompa og sier:" mamma, jeg aua jompa. jeg aua jompa. Kom vi skifte bleie. Ja, det må vi", og drar meg mot badet.
Bratsj Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Søtt ! (Han sier ikke R enda, skjønner jeg ? ) Jenta vår er heller ikke tørr enda, tenkte ta det til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 samme her. Blir mye lettere da. Men har han begynt å sitte på potta og på do da, så vi er da litt godt igang.
Snupidupi Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Mi va så flenk å sett på do, gjor ikke så ofte nå der men... Men nu strinekta ho... å ho veit å når ho bæsja ja... Å gjer besjed etter på og skal også ha mæ me å skift bleie på ho... morra og kveld skifta ho på sæ sjøl... så æ syns når ho klar det sjøl burd ho også klar å gå på do.... men har en teori om at ho vil vær litt baby, ho bei nemmeli storesøster før jul... men tel sommern ska ho tel pers....
Føken siruppsnipp Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Så skjønn da! Når jeg spør sønnen min om han har bæsj i bleia når han ikke har det, slår han på rompa si og sier: Beia tom, baia tom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå