Gå til innhold

Mango body butter fra The Body Shop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne må dere prøve!Sinnsykt god fet krem for gravide kropper :)Så lukter den heeelt nydelig!!!

Huden min var utrolig tørr og blass,etter første gang med denne kremen fikk jeg myk sommerhud igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!!!! Bruker både mango og passjonsfrukt jeg. Er storforbruker av boddybutter fra bodyshop... Helt perfekt for gravide!!!!!

:-) :-)

Skrevet

Den er helt utrolig :) Føler meg skikkelig vel når jeg får den på!

Skrevet

ja, bruker den jeg også!! Er helt avhengig! :D Og så bruker jeg den mango-dusjsåpa i tillegg.. Huden blir jo glatt og myk som silke etterpå ;)

Skrevet

Jeg bruker kokos. Den lukter sommer:-)

Skrevet

sverger til oliven... :-)

mange favoritter i dusj/bodybutter-avdelingen hos body shop!

Skrevet

har papaya jeg og den er såååå god!!!og så har jeg den lilla(skogsbær ellerno?) også, men må bruke opp papaya`n min før jeg tar i bruk den=)

Skrevet

>Har vært slave av blåbær-bodybutter fra body shop i mange år. den er helt perfekt for huden min, og lukter veldig godt. men nå er den dessverre tatt ut av produksjon, og selges ingen steder lengre :(

Tenkte å gå over til jordbær, siden den har omtrent samme konsistensen. For tørr hud...

Body shop har mye bra produkter, elsker også hamp - håndkremen...

Skrevet

Her går det i kokos, oliven og Sheabutter.

Mango og pasjon blir for søtt i krem, men fint i dusjsåpe da..

Jorbær var jo som å luke på jorbærgele søtt.. ble kvalm jeg.. men så liker jeg ikke søtt heller da :)

Oliven har vært såå fin , slipper kløe på magen og myker perfekt opp huden under føttene.

Begynte å klø litt av sheabutter.. nøtter er ikke helt min venn dette svangerskapet heller.

Bruker E-vitamin serien til ansiktet også, slipper tørr hud og kviser, perfekt til puppeområdet også.

Øyekremer , våkner opp, og tar bort linjer , ansiktskrem er fin å våkne av. Bruker den grønne nattkremen nå, er blitt så tørr i huden. Og ellers så bruker jeg bare fuktmasken som nattkrem annenhver natt og vanlig fdagkrem annenhver.

Creamcleanser og ansiktsvann er et must for den tørre gravidehuden min også mellom puppa og halsen. ahh deilig ...

Lukter fresht gjør det også..

Skrevet

jeg har blåbærbodybutter, er å få kjøpt ennå.. jeg synes ikke den luktet godt, ble heller kvalm av den.. du kan få min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...