pandabjørn Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 når vi skal ordne med bordplassering? hva med de som har med barn må de sitte i midten av foreldrene ? han er 16 år da..for hvis man må det så blir det liksom to gutter ved siden av hverandre om dere skjønner meg?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Ja, egentlig skal man det - etter gammel tradisjon. Jeg er ikke så opptatt av gammel tradisjon, men at vi gjør som vi vil, og at alle skal trives:) Lykke til
2 vidunderjenter Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Bordplassering er VANSKELIG!! Vi kjørte den "tøffe" linja: vi skilte all par fra hverandre. For å gjøre det litt tryggere for de som ikke kjente noen andre/ ikke hadde vært sammen så lenge osv hadde vi et par "kriterier": Alle skulle sitte sammen med minst en de kjente fra før. Dvs enten ved siden av eller rett over. Dersom de ikke kjente noen, eller var veldig sjenert satt de rett over eller rygg mot rygg mot sin kjære. Mange var veldig skeptisk når de fikk høre det, men i etterkant har vi fått BARE positive tilbakemeldinger og stemningen var HØY! Praten gikk livlig og ikke ved et eneste bord var det stille:-)) Vi hadde brukt over 10 timer på bordplasseringen, så det skulle bare mangle! hehe Vi hadde en "get-together" kvelden før, så da hadde noen sett hverandre en gang før og det lettet det hele mye. Når det gjelder konkret det du spør om; er det ingen andre han kjenner der som du kan sitte på den andre siden av han? Jeg for min del, ville faktisk satt pris på å IKKE sitte sammen med mamma og pappa når jeg var 16 år; hvorfor ikke spørre han hva han selv synes? Det kan være nesten verre dersom han oppdager at han er den eneste som har fått "spesialbehandling" og ikke sitter "riktig" i forhold til de andre..
♥Snulder Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi prøver å plassere mann/dame annenhver gang så godt det lar seg gjøre. Deler IKKE opp par, men blander familie, venner fra hans og min side. De små barna setter vi sammen med foreldrene, mens de som er over 14 plasseres blandt de andre gjestene:)
pandabjørn Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2007 han kjenner ikke så mange på festen, det er liksom stesønnen til broren min eller hva jeg skal si.. orker ikke å si noe mere om det..så jeg får ta å sette han ved siden av mamman hans så får mamman sitte ved siden av min bror slik at det blir annen hver mann og dame.. og det kommer jeg til å si ifra til min bror at han ikke skal sitte ved siden av han...så jeg håper det går bra jeg får sette han ved siden av en av mine tanter som han har hilst på noen ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå