Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Kjøpes det, eller må man lage det? Isåfall...åssen???
Lumsk Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Har aldri dett det til salgs, men det er kjempelett å lage. Vi blander litt vann, eddik og sukker i en bolle og bruker ostehøvel for å skive opp agurken oppi. Jeg elsket litt syrlig argurksalat som liten jente.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Får det faktisk i butikken nå, ihvertfall på rema. Aner ikke hvordan det smaker, ser litt blasst ut på farge. Sikkert best det man lager selv!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hjemmelaga er alltid best....(tror jeg). Men ikke når det komme til mine hjemmelaga måltider.
Stine*Mor Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Det er kjempelett å lage selv, og hjemmelagd er som sagt alltid best. Du skiver opp agurk med ostehøvel eller siden av rivjernet. Tilsett 1 dl vann, 1 dl edikk (blank 5 eller 7%) og 2 ss sukker. Rør rundt og sett kaldt i minst 1 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå