Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sånn man skriver i etterhvert som man kan lime inn bilder i og sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm..vet ikke, men d har jeg også lyst på. Store bokhandlere bør vel ha et greit utvalg på det?

Skrevet

"Et barn blir til" av Lennart Nilsson og Lars Hamberger. Denne syntes jeg er veldig bra, det står utrolig mye intr. der.Og masse bilder.

Skrevet

Er dette en slik jeg snakker om? Som man skriver i selv og limer inn bilder i, selv?

Skrevet

Du har noe som heter babykrønikeren, som man kan bruke til barnet begynner i barnehagen. Og etter det er det noe som heter skolekrønikeren (tror det var det) og de er veldig fine. Har babykrønikeren til mini i magen og den andre til min 5 åring.

Skrevet

Sånn litt under 200 kr tror jeg. De var iallfall ikke så dyre til å ha så mye innhold. For hadde de vært dyre hadde jeg tatt en annen en :) Hadde først sett meg ut en som jeg ikke husker hva heter, men der var det ingenting fra i mors mage, og det er det i denne. Her kan du skrive hva de finner ut på svangerskapskontrollene, lime inn UL bilde og bilder av familien mens de venter :)

Skrevet

Kjøpte sånn perm sist vi, MINE FØRSTE ÅR,het den.

kjempefornøyd, og plass til å sett inn evt ark man ønsker ha med. Plass til masse bilder, og sto det viktigste man vil huske på i utvikling og av minner. Kjøpte vår på notabene men husker ikke pris. Rundt 200kr tenker jeg ;)

Skrevet

Har en album til mine 2 første som heter Da jeg var liten, den er ganske dyr.. rundt 500,-,. men desidert den mest innholdsrike som er på markedet. (jobber i bokhandel selv)

Lykke til

Skrevet

Jeg har også kjøpt Babykrøniken. Den har god plass til bilder, mange morsomme sider å fylle ut og søt design.

Skrevet

Jeg fikk svangerskapsdagboka av brodern og kona - veldig grei å skrive i, for det er en side for hver uke. da blir det ikke så mye pes, men får med det viktigste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...