Gjest Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Kunne ikke unngå å legge merke til at det var en som skrev at "man må ha en viss stil" og om man ikke bruker tusenvis av kroner på bryllupet er det ingen vits i å ha noe bryllup..Eh, er det jeg som er dum her eller kan jeg tolke det som at enkelte gifter seg for bryllupets del? Det må jo være noe av det teieste jeg har hørt:) Man gifter seg for ekteskapets del..Eller det er hvertfall det som er meninga med giftemålet..? Selv var jeg ganske bestemt på at vi skulle ha ALLE familiemedlemmer tilstede fordi vi anser det å gifte seg som en ganske stor greie og derfor sparer vi inn på alkoholen (KUN vin til mat og knert til kaffen) så får de kjøpe selv i baren om de absolutt skal ha mer. Jeg kan garantere at om noen klager på det ler jeg høyt og styker vedkommende av julegavelista....
Lille jente Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 må bare si at jeg er HELT ENIG med deg Sweet Amber... kunne ikke sagt det bedre selv!! You go girl ;o)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 En viss stil er vel opp til hver enkelt å avgjøre det da. Det som er min stil og stilfult for meg, trenger ikke være det for andre. Jeg kan jo si at jeg elsker kontraster, og slik som å bruke svart og mørke røde (svarte calla) på sommeren er i kontrast til den lyse årstiden. Jeg gifter meg av kjærlighet, fordi jeg ønsker å dele livet med mannen min. IKKE pga. selve bryllupet, selv om jeg gleder meg veldig til det og koser meg med planleggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå