tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Er vel ikke enorme smerter akkurat, men skikkelig ubehagelig. De sitter på de stedet epiduralen satt. Kjenner det feks når jeg tar situps eller bøyer meg fremover. Føles som jeg har et skikkelig blåmerke der, men har vært der siden fødselen ( 3 måneder siden) Kan det være pga epiduralen?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde det slik en god stund etter epiduralen, ikke mye godt. Dem traff også et nervenett når dem satt epiduralen (vet ikke om det har noe å si) og det var helt sinnsykt vondt... Ei vennine av meg skjedde akkurat det samme med, og hun hadde også ofte vondt der dem hadde satt epiduralen. Forsvant av seg selv på meg og henne da
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Ok. Digg å vite at det går over... Sitter og kjører hodet mitt og tror jeg skal bli forlammet, hehe
FrøkenSprøken Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde også vondt der de hadde satt epiduralen ganske lenge etterpå. Spurte HS om det, men det hadde hun aldri hørt om før... Godt å høre at det er normalt da;) Gikk over, men husker ikke når...
trebarnsmamma? Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde skikkelig vondt der en god stund etter fødsel. Nå har jeg bare vondt der av og til :-/
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Hos meg bomma A.legen først, så blødde som bare det. Og hadde vondt der i 3-4 mnd etterpå. 2 første mnd var d så ille at jeg ikke kunne ligge på ryggen og sitte godt i en sofa. Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt epidural med de to siste og kommer aldri til å ta det igjen hvis jeg skulle få flere barn. Bedre å ha vondt noen timer enn flere mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå