Gå til innhold

Masende mannfolk ang sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med at samboeren eller mannen maser etter sex ? Sånn har det vært hjemme hos oss en liten stund nå og jeg føler bare at jeg blir mer og mer sliten av høre snakket og mer irritert, men jeg skjønner også samboeren min. Jeg er gravid i 19 uke med tvillinger og han sier det selv at jeg er noe av sexieste han har sett og jo mer gravid jeg blir jo mer har han lyst på meg..koslig å høre sånt,men lysten er bare ikke der og jeg føler at jeg nesten må ha sex med han slik at han tier stille...men selvfølgelig så har jeg også lyst noen ganger da og da får han vite om det..humøret går opp og ned hele tiden...

Om det er noen andre som sliter med dette så vil jeg gjerne høre om det og det er godt å vite at man ikke er alene om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er likedan her også. Så du er iallefall ikke helt alene om dette ;)

Har full forståelse for samboer som går fra en kjæreste som er like glad i sex som han til ei som synes det bare er et ork!...

Jeg også har sex med han mest for at han skal bli fornøyd, men kjenner at det ikke er godt for meg og forholdet i lengden.

Og får jeg lyst, så er det ofte like greit å fixe den saken selv, så slipper jeg mer "styr". Hehe...litt forbausa over meg selv men..

Vi får håpe at både vi og samboerne våre holder ut til svangerskapet er ferdig! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei der . Du er ikke alene nei. Jeg og er gravid med tvillinger å er i uke 21. Lysten er ikke der å sambo prøver hele tiden å få meg med. Eneste som skjer er at jeg blir irritert å humøret faller. Er mye plaget med smerter etter sex å det skremmer meg litt. Føler bare jeg må gi etter noen gang for å tilfredstille han. Han ser helst at vi har sex hver dag for å bli fornøyd. Føler dette sliter på forholdet vårt mye. Men tenker at jeg ikke skal gå slik i evigheter. Så alt ender sikkert bra for oss alle som har det slik. LYKKE TIL VIDERE.

Skrevet

godt jeg ikke er alene om dette, trodde nesten det b are var meg...

han maser ca vær eneste dag... er så utroli slitsomt, å jeg blir irritert og vi begynner å krangle... ikke lett det derre,.. men som sagt, det varer jo ikke evig,,, har bare ikke lyst på sex i det heeeele tatt... blir nesten kvalm av tanken.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...