Gå til innhold

hey..dumt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

de eg lurer på eng dere som har mistet og ikkje merket noe før lenge...vokser magen forde...var en som haddemistet i uke 9 men merket de ikkje førul i ke18 her inne...dumt spørsmål..men lurer så spr no eg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer fælt alså......er redd for de ikkje er liv der...er i uke 15..hadde blødning i uke 9 men varpå en ul,,,da var deliv der...men magen er vokse masse da ellers ingen symptomer..

Skrevet

Hvis du ikke har vaert paa kontroll siden uke 9 og er i uke 15, kan du ikke se om du kan faa time for aa hoere paa hjertelyd? Du trenger jo ikke faa noen andre symptomer paa graviditeten, og det er tidlig aa kjenne liv enda. Skulle tro at magen ikke vokser da, om babyen ikke vokser.... Ikke gaa aa bekymre deg - alt er nok bra - men ring og se om du kan faa time til lege eller jordmor for aa hoere hjertelyd.

Skrevet

Hvis du er veldig nervoes kan du jo gaa til legen og spoerre om du kan faa hoere hjertelyden. Det kan hende du maa vente en uke til eller noe saant, men du kan jo spoerre? For meg var det veldig betryggende aa haa hoert hjertelyden foer UL--pluss at han begynte aa sparke hardt nok til at jeg kunne kjenne det ca en uke foer UL. Da visste jeg i allefall at det var liv der inne.

Man hoerer mange "skrekkhistorier" her inne--riktignok ikke like mange her som paa 1. tri--men det er nok til at man begynner aa engste seg noen ganger. Husk at mest sannsynlig er alt greit, men jeg synes du burde nevne det for legen din og spoerre om aa faa hoere hjertelyd dersom du er kjempenervoes.

Skrevet

takk for svar;)...

Skrevet

ja, hvis du har en ma utvikler alt annet seg enn fosteret, så tror magen vokser også. men alt er nok bra, spør om å få en ultralyd, eller i hvert fall å få hørt hjertelyden=) da vet du at alt er bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...