Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne gi min kommende mann en morgengave. Synes han fortjener en like mye som meg :) - Men hva...? Har dere gode forslag? Er dessverre ikke så kreativ, så alt mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er utrolig vanskelig å finne på noe , så "hermer" etter Maud og tror jeg kommer til å gi sambo en weekend på herregård i Sverige (i nærheten av et fiskevann)

Ellers vet jeg noen her inne har snakket om bla å te en bildeserie av seg selv hos fotograf og gi det i morgengave. (det er ikke typisk meg , så jeg holder en knapp på Sverige :)

Skrevet

Har han interesser da?

Har mange forslag, men bør vite noe om interesser. Jeg og min kjære drar en uke til Paris etter bryllupet, så vi har bestemt ikke morgengave vi...Det blir for dyrt...

Forslag:

- Klokke, mansjettknapper - tradisjonelt.

- Kjærlighetshelg på hotell, billetter til show sammen m/hotell

-Billetter til fotballlandskamp

-Fjellsekk/fjellstøvler,Golfkøller, Gitar etc.

-Lommebok

osv, osv.

Det er helt sikkert du som kjenner ham best som klarer å finne på noe best også..

Skrevet

Takk :) Det er jo en veldig koselig gave. Bildeserie er nok ikke helt meg heller gitt... Men en weekendtur var lurt :o)

Skrevet

Det har hjulpet masse med bare et par svar fra dere faktisk :o) som sagt er mitt problem at jeg er så lite kreativ, men nå har dere fått tankene mine på riktig spor. Tror nok det blir en tur et eller annet sted, jeg :o) Takk takk

Skrevet

Jeg skal kjøpe et slags pappa smykke...ser ut som en litt stor gullring, med navnet til sønnen vår inngravert. kan gravere inn flere navn om vi får flere barn

Skrevet

Hyggelig presant :o) Er det da en ring eller et kjede?

Uansett - han er ikke helt smykketypen er jeg redd... :/

Skrevet

Jeg tror det blir en fotballtrøye av favorittlaget hans med navnet hans på. Har tenkt litt på tur til England for at han skal få se laget sitt, men er redd d blir litt for dyrt etter bryllup. Skal jo på bryllupsreise også, så da blir det nok penger som går...

Skrevet

Ja, vi skal også på bryllupsreise (2 uker)- så det går litt penger der. Men heldigvis har vi betalt både fly og opphold allerede, så det er bare sparepengene som må skrapes sammen. Jeg hadde også tenkt å sende ham til Paris for å se Rugby Worldcupen, men det ble litt i dyreste laget.....

Skrevet

det er et kjede med en ring på:)

Skrevet

Jeg har vurdert å gi min kjære tur til formel 1 :o)

Det er en stor guttedrøm for mange gutter tror jeg...

Ellers går jeg for bilder i undertøyet jeg skal gifte meg i :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min kjære har lenge snakket om at han vil ha en tatovering til.... (har en på skulderen nå). Sikkert ikke alle som er av den typen, men dette var en idé som "poppet" opp i hodet mitt hvertfall.

Skrevet

eg tenker å gi fjel sko eller kanskje heller et lommeur som han kan ha i bade bunad og dress.. med koseli inngravering..

Skrevet

Jeg synes det er stas å gi noe som han virkelig trenger og ønsker seg. En gitar foreksempel- en litt stilig og dyr en .. Eller et jaktgevær, det ønsker han seg. Så kan han ta den med seg på jakt til høsten med jaktlaget og skryte av at han fikk den hos kona si i morgengave:)

Ellers en sånn fisketur-pakke vet jeg ville falt i smak, men da

forbeholdes det jo at kompisgjengen har mulighet for å bli med..

Men , er det mer vanlig at mannen gir kona og ikke får gave igjen??

Skrevet

Jeg gav ikke mannen min noen morgengave da det ikke er tradisjon her. Men jeg fikk en nydelig Diamantring i hvitt gull.

Skrevet

Jo, det er vel i prinsippet kona som får morgengave, men jeg vil være litt utradisjonell jeg da :o)

Skrevet

jeg kjøpte konsertbill. til et band han virkelig hadde lyst til å se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...