Karomamma Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Nå skal jeg snart hente Karosnuppa i barnehagen og så skal vi hjem og ta i mot mormor, morfar og onkel. Det skal bli så koselig å se dem igjen. Snakket nettopp med mamma, de har med FERSKE REKER fra Sørlandet. Yi-haaaaa Ha en god helg alle sammen! Og så sees vi til lunsj i morra, dere som kommer på Noahs. Det skal bli såååå koselig! I grunnen bare koselig hele helgen
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 God helg alle sammen! Og kose dere på Noah's dere som skal dit ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Å din heldiggris - ferske reker smaker alltid mye bedre når de kommer fra Sørlandet;-)) Det er et must i Pollen på sommeren:-)) Vi sees imorgen:-)
Ronja65 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 God helg til deg og:-).... Jeg kommer dessverre ikke på Noah...Eksens sambos datter!! skal også være med meg til Bjørndal og bursdagsfest til ungenes kusine..Tror det blir lit mye om jeg skal dra med meg tre unger til Noah??:-))) Siden tar jeg med meg hele gjengen til Asker og voksenbursdag hos eksen for min snart 11 årige datter, som har bursdag på kvinnodagen...:-).... Det må jeg si at jeg gruer meg lit til voksenbursdag hos eksen...Eksens sambo elsker meg ikke akkurat:-)))).... Men det går sikkert greit... Jeg har bestemt meg for å bli servert og ikke være serveringsdame, som jeg pleier og være:-))) Hjelp... når jeg leser dette, så ser jeg hvor komplisert det ser ut med mine, dine og våre barn:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå