Gå til innhold

Hvilke farger skal dere bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt innput her....ombestemmer meg annenhver dag...hihi...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal ha et gullsmykke som jeg har arvet på meg på bryllupsdagen, så da har jeg tenkt på fargene gull og perlehvitt(er en perle i smykket), og så tenker jeg på enten mørk rød eller oransje.... Tenker litt enda for å finne ut hva som er finest ilag

Skrevet

For meg blir det roedt, hvitt og gull - alternativt noe sort i tillegg (moebler altsaa). Jeg har dilla paa roedt, hvitt og sort nemlig. Dessuten er roedt kjaerligheten farge:-)

Skrevet

ja tenker som det knaker jeg og:)

Skrevet

Mellom rosa, creme og sølv/hvitt gull:)

Skrevet

Jeg skal ha rosa/lilla orkideer i buketten min, derfor vil jeg ta igjen det i resten også. Så til oss blir det creme, gull og rosa/lilla (om du forstår fargen jeg mener). Invitasjonene er laget i disse fargene (ble kjempefint), og skal ta det igjen i bordkort, sang/menyhefte, blomster og annet.

Skrevet

dere er ikke redde at rosa, lilla osv blir litt for "jentete"? har tenkt på disse fargene selv, men er redd det blir litt sånn "ser hvem som har bestem farger her ja"...hihi

hva tenker dere?

Skrevet

Nei, det er jeg ikke redd for:) mannen her i huset har bestemt fargene like mye som meg:) de passer også best til kjolen jeg skal ha:) (det vet ikke han da) hehe...

Skrevet

Vi skal ha mørk rosa, lys rosa og hvit + gull. Tror det blir veldig fint og sommerfriskt.

Er ikke redd for hva folk skal tenke. Det er jo jeg som bestemmer...haha...neida, jeg har forhørt meg me gubben om han syntes de fargene er grei. Og han sa han trodde det kom til å bli kjempe fint.

Skrevet

Jeg kommer til og kun olde meg til hvitt... Som hvite roser....

Noen syns kanskje det er kjedelig, men jeg tror det kommer til og bli sååååå fint...

Skrevet

lilla og hvitt... Buketten skal være lilla og hvit, barna lilla kjole, mannen lilla rosette i jakka, dekke m lilla lys, servietter og løper... lekkert lekkert !!

Skrevet

Lilla, hvitt...også blir det jo litt grønt da.... Har brukt sølv også, men vet ikke om jeg skal ha det i buketten...

Men jeg har ikke hvit kjole, den er ivori...

Så jeg vet ikke om hvitt blir fint da. Kunne tenke meg roser i samme farge som kjolen.

Dere som skal ha hvite blomster, har dere hvit kjole?

Finnes det roser som er ivori i farge, eller må man gå over i champanje farge da????

Skrevet

Mørkblått å sølv.

Skrevet

Mørk sjokoladebrun + noen ulike rosafarger

Hvite duker, sølv i lysestaker/bestikk

Skrevet

vi skal ha mørk rosa. men vi skal ha barnedåp samme dag så jeg syns det passet best med rosa.

Skrevet

Sort, hvitt og sølv.

Skrevet

Hvit, grønn og sølv. Tenker også på lys lilla, men er usikker enda.

Skrevet

HVitt , gull og lyseblått

Skrevet

Offwhite, gull og champagne=)

Skrevet

GULL, SVART OG KREMHVIT, det kommer til å bli sååååå fint, gleder meg til å vise fram

Skrevet

Vi hadde hvitt og grønt (lys grønn). Dessuten pyntet vi bordene med glasslysestaker og glassvaser. Det ble veldig lekkert og stilfult!!

Skrevet

Vi hadde lyselilla, sølv og krem. Nydelig kombinasjon! De fargene gikk igjen i invitasjon, bordkort, bukett, borddekorasjoner osv (pyntet en del med lyng, faktisk! Nydelig sammen med hvite roser!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...