Nicita73 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Lillegutt på 4 1/2 mnd skrek halve tirsdagen...før han kastet opp, dette gav seg med en gang, dagen etter var han veldig rolig og slapp.Siden dette har har han vært veldig utilpass, vekslende varm, kald, røde roser i kinnene. I går kveld var han fin, helt til jeg la han, da begynte han å hylskrike, fikk ikke roet han før han fikk en stikkpille. Blid som en sol frem til nå,begynte å skrike helt plutselig, og jeg får nesten ikke roet han. Han er ikke forkjøla, tett eller surklete.Hva kan dette være?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Høres ut som det er tenner på tur! :-)
Nicita73 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 Har prøvd å titte, men kan ikke se noen antydning enda
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Var ingen antydning på at de var på tur her heller, men kom over natten :-) Var som du beskriver lenge, men ikke oppkast! Så han har nok gråte til han har kastet opp!
Nicita73 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 Ok, da satser vi på at det er tenner på gang.
-MtG- Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Lillegutt har sikla masse i det siste og i helgen ble han skikkelig forkjøla. Og innimellom våknet han på natten og skrek. Så ingen antydning til tenner, men på tirsdag kjente jeg jammen meg at det hadde kommet opp en liten pigg:) De kan komme ganske plutselig. Han er omtrent like gammel som din.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Smør på dentinox (fås på apoteket) og blir det ille så ville vartfall jeg gitt paracet! Er så mange meninger om det!
Nicita73 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 Takk for råd jenter, god helg til dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå