rødhette* Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Noen som vet hva de heter, de tabl. man får for å stoppe melkeproduksjonen?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Går fint å bare slutte også! Pompa meg 2 ganger i 2 dager, så 1 gang på kvelden i 3-4 dager! Har ennå melk, men bare sån når jeg klemmer! Peppermynte har jeg hørt kan hjelpe også!
rødhette* Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 jeg har såpass mye melk, og ammer såpass lite, og må likevel pumpe meg nå... så tror ikke det hjelper her i huset gitt.. :s
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hadde også bra med melk, pumpa og amma! Fikk en gutt med puppenekt, derfor vi sutta. Nekta plent å ta puppen :-( Litt spreng blir det, men går FORT ned!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Pump kun bort sprengen i noen dager, så minker det rimelig fort..
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 De heter dostinex. Du må ta de en gang i uka i 8 uker. Ganske mange bivirkninger så de bør ikke være førstevalget om du skal slutte.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 I tillegg til å pumpe deg ned, hjelper det å bruke stram sprotsbh. Jeg gikk det med hele døgnet noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå