Gå til innhold

Går det ann å miste alt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag mister jeg masse hår!!! Hjelp, har allerede fått "viker";) Ikke moro det....:( Går det ann at jeg mister alt til slutt? Hvor lenge pleier det å vare??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt å røyte når man ammer.men du mister ikke alt..;o)

hvor lenge det varer aner jeg ikke.røyter ennå jeg,og det er jo lenge siden jeg amma......

Skrevet

Det er ikke pga ammingen at man røyter. Under svangerskapet mister man som oftest ikke hår, selv om man har mistet før sv.skap. Noen måneder etter fødsel, så kommer hormonene i gang igjen(tror jeg), og derfor mister man da plutselig masse hår. Tenk at det er det håret du skulle ha mistet i sv.skapet, og derfor blir det mye som faller av på en gang.

Jeg startet å miste da lillegutt var ca 2,5-3 mnd, og nå endelig har det begynt å gi seg litt, han er nå 5,5 mnd.

Så det skal gi seg etterhvert, men er helt normalt. Tror også at det varierer hvor mye hver enkelt mister, akkurat slik som alt annet er individuelt....håper dette hjalp litt, selv om det ble litt rotete....

Skrevet

Mener å ha hørt at du kan miste håret i alt fra 2-4 mnd. Jeg prøver å holde litt på håret mens jeg greier meg, spesielt dersom jeg har floker jeg må greie ut (jeg har langt hår). Synes det er kjempetrist å se alt håret som er igjen på børsten, men det kommer jo ut igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...