Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg tror jeg kjente spark i uke 17. Har mye luft i magen og den "jobber" hele tiden. Men da jeg kjente en liten luftboble liknende følelse nedest på magen, var det som at jeg bare visste at det var mitt lille gull. Merkelig følelse:-)
engutttil=) Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 det va heilt sikkert babyen din som sa hei! det e sånn bobli følelse av babyen når den hold på å sparke!
VinterSol+2 Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 aldri kjent meg igjen i hverken fiskehaler eller bobler jeg. men sparke gjør hun:) men kanskje derfor jeg ikke kjente noe før sent i 20.uke? Hadde så mye luft i magen at jeg syns det var vanskelig å skille fra hverandre..
venter 1til<3 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 kjente dem første sparkan da æ va 17 uker å kjæresten kjente dem 5dager etter mæ... i bøkene vi har så står det at ca etter 28uke e dem så kraftige at dem kan kjennes fra utsiden... men men:D
sandrea Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 kjente noe bobling i uke 16,å da kjente jeg ingenting før i uke 20... bynte i uke 21 i dag,og her er det fullt liv hele dagen...babyen sprker ganske jevnt hele dagen:)det er så koselig....
*juligutten* Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 heisann! jeg beg å kjenne noen rare følelser rundt uke 17,men var ikk helt sikker på at det var spark før i uke 19-20,er jo førstemann så jeg visste ikke hva jeg skulle kjenne etter heller;)er i uke 24 nå og det er fart i den lille hele dagen...koselig;)herlig følelse!! god helg jenter!!
dani75 Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg kjente bevegelser fra slutten av 18.uke, det er nå 1 uke siden. Denne siste uka har det blitt mer og mer liv der inne, og nå kjenner jeg tydelige spark innimellom de små bevegelsene. Synes heller ikke det kjenner som bobler eller noe sånt, men bare rett og slett små dytt. Uansett er det en herlig følelse! :-)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er med min første og kjente spark i uke 16. Ikke noe bobler eller fiskehale, men tror den gjorde 3 skikkelige hopp der inne. Jeg har morkaken festet inn til ryggen, så jordmor sa at det stemte fint med hva som sto i litteraturen at jeg kunne kjenne liv så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå