Gjest Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Skikkelig umodent språkbruk, men det var godt å få sagt det. Fikk brev for 1mnd siden at vi har fått "full pakke" forsikring til snuppa vår som er prematur, at gjensidige nå har senket kravene, bla bla bla, var faktisk dem som ringte meg for å si at jeg måtte søke, fikk til og med regning på dette (1500 i året) Jubelen sto i taket hjemme når vi fikk forsikring. Men så i dag da, fikk jeg brev om at søknaden var avslått, og kunne søke igjen når hun var 2år. Ble skikkelig irritert, og hev meg på telefonene, emn dem kunne ikke svare meg før på mandag. Tror nok vi må bytte forsikringselskap ja, ikke sikkert vi får hos noen andre heller, men dette er en prinsipp sak.
*Maggi* Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Sjekk med Vesta, de har en litt annen policy på å forsikre våre små gullbarn en både If og Gjensidige.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 hvorfor ikke satse på ACE? de bryr seg ikke om barnet er født prematurt! Og forsikringen kommer best ut av alle barneforsikringer i tillegg! Årsprisen ligger på rundt 800 kroner også! Jeg har forsikret snuppa vår der, og hun var født i uke 27 og veide ikke mer enn 645g. De spurte ikke om legeattest, selv om jeg sa i fra og spurte dem om dette kunne være riktig! Sjekk dem ut iallefall!
*Maggi* Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Men er ikke det kun ulykkesforsikring du får der? Det kunne vi få både hos If og Gjensidige også, men det er når man ber om en forsikring som omfatter sykdom i tillegg at man får problemer.....??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå