Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 trenger det og ta lang tid for og bli det ?? er i uke 37 men ikke moden enda. så lurer på om fødsel kan skje i løpet av kort tid for dete ?? noen med erfaringer ??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 hva mener du med moden da? Som i at du ikke føler deg klar for det, at du ikke er forberedt ferdig enda, eller at du mener at kroppen din ikke er moden?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 kroppen ikke moden enda... lurer på om det er ting som må skje over flere uker. vet ikke om jeg selv noen gang blir moden-klar for det men får håpe kroppen blir så det snart kan bli overstått. begynt og gru meg noe helt forferdelig. blir 3 fødselen på 3 år, så husker smartene altfor godt
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde ingen modning før siste døgnet før fødsel sist jeg var gravid.. Noen går og modnes over lengre tid , mens hos andre kan det godt skje fort etter vannet har gått osv
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 ok. takk for svar. litt oppmuntrende ettersom jeg begynner og bli lei. har født i uke 36 tre ganger så håper det snart vil skje noe...
*ks 75* Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 hva mener dere med og vere moden hvordan kjenner dere det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå