Gå til innhold

flere som ikke ville vite kjønnet på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vil ha den spenninga til den lille kommer, men nå er jeg så nysgjerrig at det er grusomt. flere? noen som har noen triks på hvordan vi kan få "vite" det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt at det har noe med hjerteslagene å gjøre....høyt tall=jente

lavt tall=gutt.

vet ikke hvor bra dette stemmer da :)

Skrevet

har også hørt det, men mange her som har skrivd inn og venter motsatt kjønn av det hjertlyden sier. spurte også jordmor om det i går, men ho sa at det stemte neppe, for hjerteslaga er høye og lave ettersom når di blir målt. sover babyen så er det lavere osv.... ganske logiskt egentlig så tror ikke på akkuratt det. er nok tilfeldig om det skulle stemme på noen..:)

Skrevet

Vi ville ikke vite, eller helst mannen min som absolutt ikke ville. Jeg har vært så nyskjerrig, men er kjempeglad for at vi ikke vet nå..

Skal ha keisersnitt på mandag så det blir jo kjempespennende da:)

Skrevet

var samboer her også som helst ikke ville vite det, glad for det nå for det er en enorm spenning. godt at alt er over på mandag, håper alt går bra :) er det noen spesiell grunn til at du skal ha keisersnitt???

Skrevet

Jeg ville vite, men fikk ikke pga babyen lå me ryggen til. Nå synes jeg ikke det gjør noe. Skal på en UL til i uke 36, men da vil jeg ikke vite det, for da er det jo så kort til igjen likevel.

Jeg har sjekket de fleste kjerringråd og lignende for å få en indikasjon på kjønn da, for moros skyld. Men ender stort sett opp med at halvparten av rådene sier jente og halvparten sier gutt, så da er jeg like langt :-)

Skrevet

Ja, er jo en grunn til at jeg skal ha ks:)

Ellers vill ejge nok født normalt:) Men prøvde å føde sist, men livmora er ikke så samarbeidvillig, så etter 3 døgn med rier 12 dager på overtid var det kun 4 cm åpning og babyen var også for stor til å skli ned også...Det ble hastesnitt. Han veide 5 kg, og jeg får stort barn igjen så da går vi rett på keisersnitt denne gangen:)

Skrevet

hehe, ja selvfølgelig er det en grunn, teit sagt av meg :) godt¨og slippe den frykta for at det samme kan skje igjen vil jeg tro. jeg er kivredd for og havne opp med keisersnitt, vet ikke hvorfor. burde vel heller ha frykta fødselen

Skrevet

Vi ville egentli ikkje vette, eller d va vel helst samboarn som ikkje ville, men sia han ikkje ville, så ville ikkje æ heller =) Men så så æ nåkka som æ trudde va en tissefant, så æ måååååtte bære spørre, å ho meinte å at d va d. Så vi regne me vi får en litn gutt, glæde mæ så! =)

Skrevet

har det akkurat som deg. Vi og bestemte oss for å ikke vite det. er i uke 27 nå og dør nesten av spenning og det er så lenge til. Særlig siden vi har en gutt fra før. Det hadde vært greit å viste om jeg kan kjøpe noen jente klær eller om vi skal bruke alle gutte klærne om igjen. Men, men, nå er det jo bare å vente da. Lykke til.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...