Gå til innhold

Dette har vært en god uke!!

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Denne uken har vært helt topp jo! Nei ingen mannebein i skite men det har skjedd mye bra:-) Jeg har rett og slett hatt det gøy. Det gir mye mer mening i å løpe rundt på jobbintervju enn på blindates. Litt skremmende å tenke på at jeg er ferdig med 3 års utdanning til sommeren og skal ut i arbeidslivet igjen. Men jeg vet jeg har kommet meg gjennom desse 3 årene med gode resultater og at arbeidsmarkedet skriker etter flere IT-folk, gjerne jenter og jeg er en av de som skal ut på det markedet nå.

Også har jeg en sønn som også er i et fantastisk humør for tiden og faktisk hører på hva jeg sier 50% av tiden minst.....her snakker vi fremgang altså.

Så til dere som ikke ser noen lys i tunnelen nå. Det kommer bare vent å se. Livet går opp og ned. Jeg har også vært langt nede av og til, men ikke denne uken! For dette har vært en topp uke. Men nå får jeg se til å rydde huset for jeg får besøk litt senere i kveld av en fra skolen som jeg skal knekke i dataspill....hihihihi. Så for det som las innlegget mitt hvor jeg var oppgitt over menn: Bytt ut daten med et jobbintervju eller hele typen med et dataspill, det funker :-D

Okay, nå tør jeg ikke å skrive mer om hvor bra jeg har det kan jo risikere at det snart banker på slike menn i hvite frakker med "drops" i mange fine farger.

Ha en flott helg jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :D Det er koselig å lese slike innlegg.

Har hatt en fantastisk måned jeg. Har hatt det harmonisk med ungene, fått ny jobb og i tillegg har jeg en jeg dater som det blir seriøst med nå. Men han godtar mine betingelser for den friheten jeg vil ha, og at jeg må ta det litt rolig. Det er bare så utrolig deilig at ting har snudd her i gården også ;)

Ha en fin helg også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...