Gå til innhold

Sommerklær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg NOEN GANG prater om/prøver å kjøpe noe nytt til Jojo, SPARK MEG I SKARPLEGGEN!!!! Eller hent opp denne tråden igjen!!!

Jeg har nok sommerklær til femlinger MINST!!!

*vaske vaske vaske...*

*stryke stryke stryke....*

Og 90% er ROSA!! ;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, men ikke bli sur da :o)

Skrevet

Kommer ikke den der oppfordringen litt sent?

Kanskje du skal kutte ut sko og satse på klær... her på østlandet!!!!!

Skrevet

Et godt ferietips.... Ikke ta med deg for mye klær til Thailand. Jeg kan love deg at du finner mye fint til henne, deg og gubben:-))).

Lurt og ha...

Noen gode solhatter. Solkræm gjerne 50.(vi hadde barnesolkrem med, men den var ikke god nok, kjøpte 50 her hjemme på apoteket.

Barnemat. Bleier.... vi måtte til et stort kjøpesenter for å finne bleier. Grøtpulver, vannkoker. Da vi ikke fikk kjøpt solfaktorklær her hjemme, så badet Thyra i badetruse, t-trøje og solhatt... Hun dukket under som bare det, med solhatten på. Det finns apotek i vært gatehjørne, men jeg hadde med paracet og en termometer, i fall hun ble dårlig... Men trengte ikke bruke den.

Ellers pass på myggene i Thailand. Du ser dem ikke så godt men, de biter som bare det. Myggmiddel og myggnett, husk og rist barnevognen før du setter på nettet om hun sover i vognen. Jeg brukte kun trille på dagtid men bar henne i Ergon om kvelden. Dumt for myggen, men praktisk, da ikke alltid veiene er byggd for barnevogn.

Ha en fin tur.... Bare sendt meg en melding, hvis det er noe du vill låne eller lurer på:-))

Skrevet

Jeg kan vel sikkert begynne med salg av bruktklær... Bare med garderoben til Jojo... hahahaha

Skummelt å reise til USA!!! Alt er så billig at man shopper og shopper og shopper ;-)))

Skrevet

Takk for gode tips ;-) Jeg har vært mye inne på reisedebatten og sjekket i forkant, så jeg tror jeg har husket det meste. Har kjøpt div solhatter, solbriller, solkrem, myggmiddel, insektsnett til reiseseng og trille etc etc etc ;-)))

Og så har jeg kjøpt Ergo jeg også ;-)

PS; Vi skal IKKE shoppe klær til Jojo ;-))))))

Skrevet

Solbriller er fint. Jeg kjøpte også et par til Thyra. men vi brukte dem bare en gang.... Hun var nemlig veldig flink til å rive dem av sig, på tross av strikken rundt:-)...Ergon er helt suveren. Thailenderene hadde nok aldrig sett noe lignende så det gav mange glade rop....Hun satt som en prinsesse i den. Veldig praktisk når det ikke var stekende sol.

Reiseseng er fint, vi hadde også en med, brukte ikke myggnetting over da det ikke var så mange mygg på rommet når aircond var på. Men vi slog den av noen ganger, fordi det rett og slett ble for kalt. Da var de der med en gang. Så netting er sikkert lurt.

Reise med baby er helt uproblematisk, vi fikk nesten alltid fred og ro når vi skulle spise. Barnstolene var håpløse og livsfarlige. Men Thyra forsvant raskt i en eller annen servitørs armer.... Hun smilte og lo, og vi syntes det var veldig deilig:-)). Vi hadde en liten bilbarnstol med. Den brukte vi flere ganger når vi kjørte taxi. De kjører som galninger og det er mange ulykker på veien. Men vi tok også en del tuk-tuk og da gikk jo ikke det....

Vi hadde også med en redningsvest, da det blev en del båtturer....Det er jeg veldig gla for... De har nemlig ikke vester til sånne små barn med seg, når man er på tur...

ååå joooo daaaa, du kommer å shoppe....Bare vent:-)))))..

Ikke minst ta thai massage!!!! helt utrolig deilig... en behandling på 1 time koster ca 40 kr..... eller 200-350 bhat......DEILIG...

Skrevet

Jeg må få se den mye omtalte Ergo selen en dag!

Kanskje det er noe å bære Hannah i når vi reiser til Hellas også:-)

Skrevet

Jeg vil også gjerne se Ergon ved leilighet, hvis det er mulig.

Wow, så mye bagasje dere må ha hatt med dere!

Skrevet

JA JET:-))... Da kan jeg fortelle deg, at vi glemte en koffert igjen på flyplassen i Phuket...:-)) Det var bare og kaste seg i første og beste drosje og hente den:-)

Skrevet

Når jeg bare har fått testet den ordenlig så er den nok bra ;-)

Redningsvest er et bra tips! Har ikke tenkt på det............ Og MYYYYYE bagasje blir det nok her også :-/

Skrevet

Ja. Ergon er super, når man først fått barnet på....Selv synes jeg det er vanskelig å få Thyra på plass i den, når jeg er alene.

Redningsvesten var gull vært. :-)...

Skrevet

Hvor får man redningsvest til sånne småttinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...