Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 7 mndr, og har allerede oppdaget fjernsynets makt...spesielt reklamen er spennende.... ;) Flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min er bare 3 mnd, men vrir nesten hodet helt rundt om han hører TV står på. Tror alt er like interessant, bare det er farger og bevegelse.

Skrevet

hihi.. lillesnuppa her også, begynte med det da hun var bare noen uker : ) Nå er hun helt gal etter tv..

Skrevet

Vi har en TV-slave på 6,5 mnd. det er reklamen og værmeldingen som er gøy. Vi har derfor vært nødt til å skru av TV når hun er våken :-)

15 August

Skrevet

Hender han glimter til å kan sitte 10min å se på tv,ellers har han stort sett ikke tid..hehe.. Var verre for noen få mnd siden,da vrei han seg i alle mulige retninger for å få se :)

Skrevet

Hehe, ja d skal være visst. Jenta mi er 4 1/2 mnd og elsker fjernsynet. Må snu henne vekk for at hun ikke skal låse blikket fast på boksen.

I dag var vi en tur på Expert og da vi skulle forbi TV avdelingen ble hun heeeelt vill, hodet gikk trill rundt og hun lo og skrattet:))

Skrevet

Min på 3 mnd er også sånn. Sitter og glaner. Er av og til umulig å amme henne for hun vrir hodet bakover for å se. he he

Skrevet

Samme her, og med en skjerm på 42 tommer er det ikke helt bra at hun ser noe særlig på tv. HS sa også at det er forsket på skadelig virkning og de har kommet frem til økt fremkomst av epilepsi, adhd, stressa barn, så jeg har litt noja. Spesielt MTV og slik med mye bildeflimring er visst farligst.

Skrevet

Å jada, har en liten tv-slave på 3 1/2 mnd her.

Fant ut i stad, at den ny reklamen for graniosa, full pakke, var drit kul. Når den sangen kom lå han helt stille og bare titta, he he.

Skrevet

hehehe..her er reklamene veldig spennende :P

spesielt den tv norge reklamen hehe...der de danser på n'n:p

Skrevet

Joda sikkert ikek helt bra...

MEN da nekter dere sikkert ungen slalom og afterskiparty når den den tid kommer? discolys er my verre.

Det var ikke tven som gav meg epilepsi, tror det var noe som lå latent og kom når det kom og ville ha kommet uansett.

Skrevet

jepp, slaven er 1 år og har vært det siden han var få mnd gammel....skal bli godt å få ham i barnehagen! og ja, jeg vet det går an å slå av tv en....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...