Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Håper jeg ikke skaper negative tanker med dette innlegget. Jeg har mistet tidligere og er livredd for at jeg skal miste igjen. Klarer liksom ikke senke skuldrene. Håper dere kan svare.....
Alba44 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg mistet i MA i uke 10 i fjor. Er nå i uke 20. Har vært mye redd, men føler meg tryggere nå. Prøv etter beste evne å kos deg med svangerskapet!!! Men; vet selv at det ikke alltid er lett. Ta en og en dag av gangen & masse lykke til ))
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Første gang 8 uker, andre gang 9 uker og den 3. gangen 12 uker. De fant ut at jeg hadde en muskelknute som gjorde at det var helt tilfeldig om det gikk greitt eller ikke, alt etter om egget festet seg i nærheten av den eller ikke. Nå er jeg i uke 20 og alt så greitt ut på UL. Kjenner muskelknuten er vond når magen blir hard, men de sa at det ikke skulle være et problem framover. Måtte passe på etter fødsel at det ikke ble store blødninger.
Seriøst Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Jeg mistet i uke 7, er jo mest vanlig å miste så tidlig. Første svangerskapet etter jeg mistet var jeg ikke så redd for å miste igjen, men denne gangen har skrekken kommet tilbake. Nå er jeg rolig fordi jeg er kommet så langt, og du vil nok senke skuldrene dine snart du også!!! Det går helt sikkert bra!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 jeg har mistet to ganger i uke 7, en gang i uke 14, en gang i uke 22
Lunamed2mann Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 mistet i uke 7, og ble gravid igjen veldig kjapt etterpå... nå er vi kommet til uke 25 + 1 og alt står bra til! det er jo vanlig å miste tidlig... lykke til videre! og prøv å tenke positive tanker!!! god helg!
mammaen te Noa:) Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 mistet etter 12 uker. Nå er jeg 28 uker på vei og venter en gutt i mai
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 jeg mistet sa i uke 10 ifjor og en i uke 7 ifjor,er naa i 27 uke! aktiv og masse liv inni magen. Senk skuldrene og tenk positivt. klem
MissPhun Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 uke 13.. Kjøpte meg en babywatcher denne gang, og den har vært gull verdt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå