Gå til innhold

Uff, knøttet er litt "for" aktiv blitt...


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Idag morres lå han i senga mi og sov, så gikk jeg ut på stua for å fikse noe og plutselig hørte jeg et dunk og vræææl, han lå på gulvet når jeg kom inn (tok meg 1sek). Fikk litt vel vondt i magen da. Er helldigvis ikke langt ned fra senga mi, og gikk veldig bra med lille gull, han fikk nok mest sjokk over at underlaget forsvant under han.

 

Flere barn som åler seg og står på alle fire og gynger her eller krabber alt? knøttet mitt krabber ikke, men åler seg og gynger på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oscar er helt propell for tiden, nesten umulig å skifte bleie, skal ikke ligge på ryggen. På gulvet er han oppe på alle 4 både på knærne og på strake ben.... Her er det bare å passe på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan dere har det. Alver har vært helt håpløs å skifte bleie på siden jul. Det beste han vet er å henge over kanten på stellebordet å kikke ned på gulvet. Litt i overkant skummelt synes nå jeg...

 

I dag klarte han å dette ut av vognen :-( Trodde ærlig talt at han var trygg der, pleier jo alltid å sove der på dagen. Setter vognen inn på et annet rom og lukker døren inntil, fordi da får jeg han til å sove lengst. Jommen fant jeg han ikke gråtende på gulvet. Fikk helt vondt selv, jeg, men jeg tror det gikk bra. Jeg tror han har snudd seg rundt på alle fire og rygget så langt inn i voksiposen at denne på en eller annen måte har sklidd ut av vognen (har kombivogn). Voksiposen dempet fallet, men så har han vridd seg ut av posen igjen og havnet på gulvet og blitt veldig forskrekket. Alt var bra igjen da jeg tok han med bort for å se på pus. Da kom smilet :-)

 

Føler meg skikkelig dårlig når slikt skjer, men jeg gjør jo mitt beste for at sånt ikke skal skje. Må finne på noe lurt med vognen, for det er det eneste stedet jeg får han til å sove på dagen.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...