Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 tidliger elskerinna te typen driver å maser og masser om at ho har det såååå fælt fordi ho ble dumpa.. jeg er mildt sagt forbanna over at ho driver å maser på min kjære. så jeg sendte en haug med stygge meld te ho... og da dreiv ho å sendte meld til sambo om at jeg var sååååååå slem med ho... å F... gjør en for¨å bli kvitt sånne som ho??? er så lei av at ho maser og maser (er redd for at han havner hos ho igjen).... har bedt han si i fra om at han ikke vil ha no med ho å gjøre, men det vil han ikke.... å ska jeg gjørr????
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det at ikke kjæresten/samboeren din tar affære og ber henne holde opp, er jo noe man kan finne litt merkelig. Høres ut som han syns denne situasjonen er staselig, han har oppmerksomhet fra to kvinner samtidig og det at hans tidligere elskerinne overøser han med meldinger setter sjalusien i kok hos deg, naturlig nok! - Hva er det hun vil oppnå med kontakten, vil hun ha ham tilbake ? - Hvorfor vil ikke kjæresten/samboeren din be henne slutte ? - Er han fremdeles interessert, siden han lar henne holde på ? - Hva får han ut av at hans tidligere elskerinne sender meldinger ? - Hvilket innhold er det på meldingene, bare "mas" eller grovere type ? - Hvis han dumpet henne, hva er problemet med å si fra til henne nå ? Her tror jeg virkelig kjæresten/samboeren din bør få seg noen spørsmål han bør kunne besvare rimelig greit. Syns det er respektløst at han lar henne sende meldinger, uten å be henne om å slutte. Skulle jo nesten tro han likte å ha det sånn. Dette ødelegger mer enn det gjør godt. Klask neven i bordet, og skulle han ikke høre etter bør du skremme han med et ultimatum - deg eller henne.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Ærlig talt! Han må da fatte å begripe at dette ikke er greit!!! Var i en lignende situasjon og ba han tilslutt å velge mellom oss, selv om verken han eller exen hadde noe ønske om å bli sammen igjen. Når det er et såpass stort problem for deg burde han ta hensyn til det hvis han bryr seg om deg...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Takk for at noen tok seg bryet med å svare meg... ho er av dem typen som alltid må ha noen til å synes synd på ho om ho ikke får det om ho vil. ho maser om at ho er så ensom, og at ho kjeder seg og blablabla. har tom trua med å la besteveninna hennes (x'n te typen) få vite om at de to hadde et forhold om ho ikke gir opp... det funka ikke.. da sladra ho te typen om at jeg var slem. han mener at ho sikkert slutter å mase om han ikke svarer på meld fra ho......
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 jepp! still et ultimatum! hadde ikke godtatt dette! hvorfor skal han ta hensyn til ekser? nei ærlig talt..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Drit kjipt det der ja... Uffamei, men tror ikke du vinner noe på å sende dritt meldinger til henne, selv om jeg forstår deg veldig godt, hadde nok hatt lyst til det selv. Men i bunn og grunn er det han som må si fra til henne at han vil hun skal slutte å skrive meldinger til han og la han i fred.. Det er hans ansvar å kvitte seg med hu. Dessverre er det noen kjærringer som ikke klarer å respektere andres forhold, har hatt en lignende situasjon selv, og da sa sambo ifra til henne at han ikke ønsket å ha noe med henne å gjøre. Og det funket, og har ikke hørt noe fra kjærringa siden..juhu!! Hun vi hadde med å gjøre fattet heller ikke at hun skulle la oss i fred...argh...kjenner jeg blir sint bare jeg tenker på det...hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå