Gå til innhold

HJERTELYD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Dere som hører hjertelyden...er det slik at hjertelyd over 140 er kjente.og under 140 tyder på en gutt?:)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

det er vel litt delte meninger om det der.. noen sier det stemmer, andre ikke..

venninna mi fikk en gutt med hjertelyd på 160. mens en annen venninne fikk oxo en gutt med hjertelyd på under 140.. =)

Skrevet

Min sønn lå på 150-160 igjennom hele svangerskapet ;)

SÅ er nok bare en myte det også, men stemmer vel på noen, og andre ikke :D

Klem

Skrevet

Sønnen min lå på 150-170 hele svangerskapet! jordmor var sikker på at det var en jente, men ut kom det en liten dutt:-D

Skrevet

Hadde ikke stolt alt for mye på det, sønnen min lå på 140 - 150 hele veien, mens jenta jeg har i magen nå ligger på 130..

Skrevet

gutten min laa ogsaa paa 160, og denne gang ligger den paa 150-160, men vet ikke hva jeg faar.

Leste her inne at hjertelyd kan ha noen med mamman's puls aa gjoere ogsaa, og det med hjertelyd og kjoenn stemmer nok 50/50. Jeg leste i en bok her om dagen at aa bestemme kjoenn basert paa hjertelyd stemmer statistisk sett i 50% av tilfellene - saa du har 50% sjanse for gutt og 50% sjanse for jente, saa det hjelper jo ikke mye....

Mannen min spurte legen etter siste kontroll hva 150-160 sier med hensyn til kjoenn og han svarte gutt eller jente...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...