MammaDilla Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg serverte ingenting. Men tenkte i ettertid at hun kunne jo fått en kopp te eller kaffe. Men mer enn det hadde jeg ikke stelt i stand uansett.. Man er jo ikke akkurat i tipptopp form bare to uker etter fødsel. Så ikke kav med noe om du ikke føler deg opplagt til det
katty Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Nei, ikke annet enn å lilby henne en kopp kafffe eller te.
candyland Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 jeg satt frem kake og saft.. hun hadde nok ikke forventa noe, men jeg hadde uansett fyllt opp frysn før fødsel, og hadde ikke noe imot å spise opp det som ble til overs selv...hehe:)
Tita&Tage Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg serverte ingenting, og har ikke engang tenkt på det i ettertid... Ikke har jeg hørt om noen jeg kjenner som har servert noe heller.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Absolutt ikke. Jeg spurte om hun ville ha noe; kaffe, te, saft men hun så litt forvirra ut og svarte nei takk. Tenkte etterpå at hun kanskje ikke var vant med spørsmålet.
pandabjørn Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 jeg serverte ferdig kjøpte kanelboller og kaffe kom ut en mandag og fikk besøk 4 dager senere...og da hadde jeg ligget på sykehuset i 5 dager også! og hadde akutt ks !!
spagetti Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Vi hadde kaffe på traktern allerede da hun kom, da vi er sånne superkaffedrikkere, jeg og sambo:-) Så sånn sett blir det liksom ikke noe ekstra "styr" med å begynne å koke noe når HS allerede er der.. Vil du gjøre det enkelt å greit, kan jo dette være en ide? Evn ha en liten skål med sjokolade eller kjeks framme? Meen, når det er sagt, tror ikke HS forventer seg noe som helst av servering.. Det er jo ikke derfor hun kommer, vette;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå