Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Har ikke følt dette tidligere. Plutselig fikk jeg kjempe vondt innenfor skambeinet, beklager uttrykket, men mer eksakt var smertene i tissen og litt oppover magen. Det var så vondt at jeg måtte legge meg ned og pusten ble raskere. Kjente på magen der jordmora har sagt at livmoren er nå og den var stin hard. Ekkelt og er ganske nervøs for om noe er galt. Det skjedde tre ganger etterhverandre med mellomrom med ca 5 min. Jeg er 17 + 4. Håper noen kan hjelpe meg med dette....
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hadde og slike smerter. De sa det var utviding av livmor/ligamenter som gjorde det. Har mistet tre ganger og da kjentes det ikke slik ut, da var det mer som kraftige menssmerter som kom...
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Hvor langt ut i svangerskapet var du de gangene du har mistet? Jeg får aldri roet meg for at noe skal gå galt. Samboer sier at jeg må roe meg og at det går bra når jeg er snsrt 18 uker.
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Høres nesten ut som kynnere... jeg har det samme bare ikke så ofte etterhverandre. jeg har det cirka 5, 6 ganger i løpet av dagen. Da blir livmora sten hard og det gjør litt vondt, krampe aktig følese. Lykke til:)
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 Hvor langt er du ut i svangerskapet? Og hvor lenge er livmoren din hard? Nå er det ca en halv time siden og livmoren min er hard enda....
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Første gang 8 uker, andre gang 9 uker og den 3. gangen 12 uker. De fant ut at jeg hadde en muskelknute som gjorde at det var helt tilfeldig om det gikk greitt eller ikke, alt etter om egget festet seg i nærheten av den eller ikke. Nå er jeg i uke 20 og alt så greitt ut på UL. Kjenner muskelknuten er vond når magen blir hard, men de sa at det ikke skulle være et problem framover. Måtte passe på etter fødsel at det ikke ble store blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå