Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har igrunn hatt god melkeproduksjon, men har merket at det er mindre melk om kvelden. Men når gutten min våkner om natten for å få pupp, så er brystene som oftest stein harde og melkesprengt. Men i natt var de helt tom når han våknet. Merket at han var veldig misfornøyd i gårkveld også. Akkurat som at han ikke fikk nok. Føler ikke jeg har stresset så mye. Har vært mye plaget med søvnproblem tidligere, og merker at det begynner å komme tilbake nå. Han sover hele natten mens jeg ikke får sove. Kan det ha en sammenheng med tomme bryst? Hva da med de som er oppe hele natten med et barn som ikke vil sove? De har jo allikevel melk vil jeg tro?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det å ikke få sove nok er veldig negativt for produksjonen. HVis du har mann kan du kanskje få ham til å trø til litt ekstra noen dager så du får sove? HVis du fortsatt ikke klarer om du vet at mannen din tar seg av ham om han våkner bør du kanskje ta en tur til legen for sovehjelp, hvis du er inntillt på å fortsatt amme. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Det hjelper nok ikke at han trår til, for søvnproblemene har fulgt meg store deler av livet. Jeg sover kanskje tre timer usammenhengende på en god natt... Er veldig instilt på å amme. Så jeg håper de fyller seg opp med melk igjen i løpet av dagen. Noe innsovningshjelp som ikke gjør meg døsig neste dag hadde nok kanskje vært noe ja.. Får høre når jeg skal på 6ukers kontroll.
haater husarbeid Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Kanskje du har et økedøgn? ellers er jo lite søvn veldig negativt for melkeproduksjonen. Og brystene trenger jo ikke å være supersprengte for å ha nok melk, her er brystene stort sett myke, men mini får den melken han skal ha på formiddag (gir mme på ettermiddag og kveld og ammer natta + formiddag). Hva med å prøve ammete og så sove når minien sover i dag?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Problemet er at jeg ikke får sove... hjernen min kobler ikke inn sovemodus liksom.. hehe.. hørtes ut som en sykdom.. drikker ammete. Men trodde den var mest for å virke inn på babyen sin mage for å unngå mageknip.. Hjelper den på produksjonen også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå