Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Våknet av en kjempeorgasme i dag (drømte vel et el annet:)) og babyen sparket ellevillt etterpå. Stakkars, vet jo at livmoren trekker seg sammen under orgasmen, så midt i sin dypeste søvn blir han vekket og får minimal plass en stund. Kan dette være bra egentlig? Tenk om han får vondt. Sikkert teit å tenke sånn men. Det står jo at sex er helt ok i svangerskapet, men jeg syns litt syndt på den lille inn magen.. Noen andre som har opplevd det samme?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det er ikke farlig eller vondt for babyen,men h*n merker det nok.. =)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jepp, skjer det samme hver gang. Lillegutt er slettes ikke like fornøyd som mamman=)... Livmoren trekker seg like mye sammen under kynnere og, og det er jo ikke farlig? Har faktisk lest at livmoren "trener" seg når den trekker seg sammen. Dette skulle visstnok være positivt etter fødselen når den må trekke seg sammen til appelsinstørrelse etter å ha hatt badeball-størrelse en stund. Tenker det bare er positivt at den trekker seg sammen. Hadde det vært farlig ville nok ikke kroppen ha holdt på slik, til og med i søvne=)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hehe... Neida, han får bare massasje han! :-) Tenk på når du føder da, da er han mye større og har mindre plass og livmoren trekker seg mye, mye hardere sammen enn ved kynnere som følger en orgasme! Jeg tror kynnere, enten de skyldes orgasme eller ei, bare er behagelige for barnet jeg, som en god klem. At han ble spinnvill skyldes nok mer rushet av følelser som settes i sving når du får orgasme og som smittet over på ham. Kanskje han fikk en stor dose lykkehormoner og adrealin inn i blodet? :-) Om noe vil jeg tro orgasmer er kjempebra for babyen, det er jo en superpositiv opplevelse for mor, og det som er bra for oss er jo bra for babyen vet du!
amilde 11.06 Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Får du virkelig orgasme i søvne?? Må vel være den ultimate måten å våkne på...
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Orgasme i søvne er jo bra måte å våkne på , men mannen syntes godt jeg kunne vekket ham for en liten hyrdestund. Jerg svarte som sant var at da jeg våknet var jo jeg fornøyd så...=)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Er ikke det vanlig da? Får det ofte jeg *rødme*, spesielt om jeg sover på dagtid, da får jeg det nesten hver gang. Er kjempegodt ja, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå