Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ga henne litt mme i går kveld før hun la seg (hun drakk ca 70 ml) og hun sov i 10 timer. Skjønte ingenting da jeg våknet og så på klokka:-) Prøvde å gi henne litt mme i forrige uke også og da sov hun for første gang i 7 timer uten mat. Er det tilfellet at de sover bedre på mme eller er det bare tilfeldig at det skjer på de kveldene jeg gir henne mme? Noen med erfaringer?
MammaDilla Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 OIOIOI!!! Hvor gammel er hun da? Jeg forsøkte å gi litt mme til prinsen min på 4 uker her en kveld. Har veldig lite melk om kvelden og han er veldig missfornøyd. Men tror du han ville ha mme? Han ildskreik!! Prøvde først med flaske, så med kopp og så med teskje. Alt til ingen nytte. Nå sover han stortsett fra midnatt til ca 4-5 om morningen, men hadde vært godt å drøyd det to-tre timer til..
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Så delig:) Min har også slått til med 10 timersnetter innimellom:) men ha liker ikke å legge seg på kvelden... Kan ikke dette med mme da. men hun var nok god og mett da:)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Prøv å pumpe deg på morningen å gi på kvelden. Det har jeg gjort, og det gjør susen:)
haater husarbeid Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 åååå misunnelig på deg ja!! Her har han sovet max 6 timer på mme. Unger er forskjellige.
MammaDilla Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 hmmm.. ja, det var igrunn et godt forslag. Jeg er jo ikke akkurat tilhenger av mme, dersom jeg ikke er nødt å gi det. Skal begynne morgendagen min med å pumpe når han har spist. Takk!!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2007 Hun er 3 mnd. Prøvde tidligere med mme, men det ville hun ikke ha. Fant ut at jeg måtte prøve å gi henne det når hun var ordentlig sulten. Da spiste hun nesten med engang (etter hun fant ut hvordan hun skulle spise fra flaske). I går var det tredje gangen hun fikk mme og hun tok flaska med engang:-) Jeg har hatt så vondt i den ene puppen når hun suger i en måneds tid nå. Er ikke sår eller noe, men tror rett og slett hun suger feil.- Det er svinvondt og blir vondere og vondere dess mer hun tømmer puppen. Nå er hun begynt å tulle med den andre puppen i tillegg. Pluss at jeg overhodet ikke liker å amme, føler meg så ukomfortabel med det og har begynt å få vondt i nakken igjen pga at jeg sitter og anstrenger meg hele tiden mens hun spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå