Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Nei.. prøver å se penisen stikker inn i hølet mitt jeg..;o)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 ja ikke hele tia men innimellom er det veldig fint å se ham inn i øyene syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 jeg synes egentlig det er skikkelig klisje, så det gjør jeg sjelden.. Er mer opphissende å se hva vi driver med!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Gjør det om vi elsker, for da må jeg bare fortelle ham at jeg elsker han. Men skal vi bare ha oss et nummer, eller at vi er skikkelig kåte, så er det bedre å se på det skjer ja
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Hmmmm, måtte tenke litt på den men det tror jeg faktisk ikke vi gjør!
EIse Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Det hender, men ikke så ofte. Må som regel konsentrere meg om hvor deilig det er og kan bli litt "ukonsentrert" av å kikke i øynene da. Liker godt å se når han går ut og inn av meg, har store speil på rommet som vi kan kikke i. Men variasjon syns nå jeg er viktigst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå