Arno Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hei! Jeg er forlover for en venninne som skal gifte seg i sommer. Jeg og en annen venninne planlegger utdrikningslag, og vi kunne veldig gjerne tenkt oss en mannlig stripper. Vi bor i Bergensområdet og problemet er at vi ikke finner strippere her!! Har sjekket gule sider, google og annonser i avisene. Så jeg spør dere, kjære medsøstre: Har dere en mannlig stripper i ermet??? Hadde blitt superglad for tips. A
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Herregud..harry..sikker på at hun vil ha det da?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Ville nok kjørt den ideèn gjennom bruden først, vet at det er mange som i dag synes slikt er unødvendig og harry... Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Stripper er UT!! Om jeg får det i utdrikkningslaget mitt, så blir jeg SUR.........
Trappetrollet...1pp Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Det var ikke det HI spurte om da! vær saklige folkens! alle har forskjellig smak og ønsker! HI: jeg vet dessverre ikke om noen stripper, men noen må det da være? hmm...
aanonym Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Vet at det ikke er det du spurte meg, men sjekk nå med bruden om hun virkelig vil ha stripper! Jeg ville IKKE hatt det...
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Du boer absolutt sjekke med bruden om hun vil ha stripper foerst ja - jeg hadde ikke likt det. For ikke aa snakke om hvis samboeren hadde faat det... Kan desverre ikke deg med tips om noen heller :-(
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Enig med dere andre. Dette bør avklares. Jeg hadde ikke tatt det særlig pent om det hadde vært en mannlig stripper i utdrikningslaget mitt. Det synes jeg bare er pinlig. Men er hun typen til det så er det bare å forhøre seg...Men har du forsøkt å google? Ofte bedre resultater der enn gule sider...
Arno Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 Hun ønsker seg stripper. Hun har foreslått det i andre utdrikningslag vi har vært i, og hun er virkelig typen til det. Harry, kanskje, men det er noe hun ønsker seg. Har sjekket gule sider, google og aviser. På google kommer det opp noe som heter Millennium Bergen, men tlf.nr som er oppgitt er ikke riktig. Så hvis noe vet om strippere i Bergen; gi en lyd!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Jeg foreslår at du kontaker disse http://www.showhuset.no/ eller http://www.string.no/ Kanskje de kan hjelpe deg?! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Herregud skulle tro hun hadde spurt etter en mannlig hore! Jeg synes bare det er morro hvis det dukker opp en stripper! Har jo ikke noe med at jeg synes det er frekt eller noe, men det er jo bare en gjeng med jenter som har det morsomt sammen og opplever noe sprøtt de aldri gjør ellers! Men for alt i verden, jeg hadde aldri tatt på ham og sånn... =)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Haha! Mannlig stripper er jo bare ironisk og vittig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå