haater husarbeid Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 At babyen ikke vil ha ene puppen? Her er høyre pupp den slemme puppen, må ligge og amme for at han skal ta den. Utdrivningsrefleksen er tregere og melkemengden er mindre.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 heeelt normalt. Barnet ditt har fått sin yndlingspupp! Siden han dier mindre på den, minker også noe av melka. HS sier du skal gi den puppen han liker minst først når han er sulten, så har han ikke noe valg. Jeg selv fikk ikke det til å fungere, så ble mest den ene puppen her. Ønsker deg bare lykke til
MammaDilla Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Ja, jeg var slik selv, og knøtten min var slik de første ukene. Jeg begynte å pumpe det brystet etter han var ferdig med å spise. Det økte produksjon og ble lettere å suge fra. La han i tvillingstilling for å "lure" han Men nå har han plutselig funnet ut at begge puppene er like god
haater husarbeid Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 Det som er merkelig, er at det aldri er noe problem på natta, da dier han av begge. Og ja, jeg tar alltid den slemme puppen først
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ja, det er så merkelig, blir imponert over hvor smarte de er jeg, at de husker så godt! Vesla her nekta å ta venstre pupp en periode etter at jeg hadde vært litt sløv med å behandle brystene likt (ga henne fort fra bestispuppen). Måtte få syntocinonspray samt legge henne i tvillingstilling for å få igang venstre pupp igjen etter at den hadde "punktert" da hun var 4 mnd. Får ikke utdrivningsrefleks ved stimulering fra venstre så da blir det mye høyre pupp. Ser litt skjeivt ut men ellers går det greit;-) Har forresten fått tilbake litt melk i venstre pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå