Gå til innhold

for en fæl og grusom mor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg snakker om meg selv.. fy faen at det går an!! min lille elskling er så aktiv, så istad når jeg skulle skifte bleie bare vre og snudde han seg hele tiden.. jeg ble så irritert at jeg skrek til han.. huff:-( jeg begynte å gråte, og det gjorde han å:-(( han er jo bare 6 mnd, klart han vil kråle rundt uten bleie!! jeg har skikkelig dårlig samvittighet nå!!! men det ser ut som han har glemt det alt heldigvis:-) men jeg har ikke glemt det:-(

tror jeg vil signere

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Hvorfor fikk han ikke leke litt uten bleie? hadde du dårlig tid?

Husk at ting tar tid med småbarn!!!

det beste lillegutt vet er å skifte bleie og han får alltid ligge en god stund uten :)

Husk at fra ungene er 3-4 mnd begynner de å få forventninger til kjente aktiviteter..:)

Gjør det godt igjen ved neste skift og la han ligge leeenge og lek og kyss og kos massse på han :) så er det nok glemt skal du se! :)

Skrevet

Kan skje den beste du. Har gjort det selv, av og til bobler det bare over. Men selvfølgelig får man dårlig samvittighet, ikke tenk mer på det du. De glemmer det fortere enn vi gjør:) Du er helt sikkert en god mor!!

Skrevet

nei, hadde ikke dårlig tid heller.. jeg var bare trøtt, også er jeg gravid igjen, og hormonene spruter.. vet det ikke er noen unnskyldning, men noen ganger blir jeg såå sliten. spesielt etter en natt med lite søvn og masse skrik. (vi har nattavvending med puppen)

Skrevet

ja, "bra" det ikke bare er meg:-) han virker blid på meg igjen heldigvis:-)) jeg håper og tror at jeg er en god mor, selvom jeg følte meg helt uduglig istad!!

Skrevet

Du gjør nok ikke det der igjen da.. Det er vel det viktigste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...