Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Du sitter hjemme med ungene hver gang typen er ute på revyer, middager, bransjekvelder osv. med jobben. Mens du selv har ikke vært på en kino en gang uten typen på flere år. Så, omsider spør man en venninne om å finne på noe en fredag. Og finner ut at typen har ringt mammaen sin om hun kan sitte barnevakt, så han også kan finne på noe den kvelden. Blir litt skuffet jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Kjenner noen som har hatt det sånn i halvannet år...forrige uke gikk hun fra ham...og bra for henne er det!!!!!! Sier ikke at du skal gjøre det, men han trenger kanskje en liten oppvekker!!!???
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Vet du, jeg hadde nok også blitt litt irritert;-) du får få mamman til å sitte barnevakt for deg neste helg også da...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Da hadde jeg blitt forbanna! Han her har bare med å holde seg hjemme til helga når endelig jeg skal ut..
pandabjørn Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 hadde blitt forbanna om det hadde vært min samboer! hvorfor kan ikke han være hjemme en kveld alene med barnet da?? hvorfor må han ut når du hadde planer? skjønner at han ikke er voksen ennå som må ut hele tiden i helgene!!! jeg hadde gitt klar beskjed at han skal være hjemme! er jo ikke riktig at han bare skal ut å fly og du bare være hjemme å passer barn hadde han vært voksen hadde han nok skjønt det... min samboer hadde aldri funnet på noe sånt heller!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Ja, da hadde jeg vært sur hele tiden tror jeg. Hadde nok ikke skjedd her i huset. Men jeg hadde nok ikke fått barn med en jeg kaller "typen min" heller.
candyland Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 her er det motsatt.... vi har to bestemødre som mer enn gjerne bvil passe, og jeg vil gjerne finne på ting med og uten typen min, men han vil ikke låne vekk babisen vår til ndre, for han klarer ikke å være lenge vekk fra han...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå