Gå til innhold

Noen andre som planlegger å bli gravid i sommer igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal forsøke i juli etter at vi har giftet oss...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se og nå er jeg anonym :0)

Skrevet

Ikke til sommeren, men like etter engang:-)

Men det er hemmelig :-)

Skrevet

Tjihi.... vi fikk i juli.... og skal ha i oktober igjen... hi hi...

Skrevet

Kanskje det gitt ;o)

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Heira:

fikk ikke vi nesten samtidig?

lyst til å prøve på sensommeren jeg og.. samboer ønsker seg vårbarn.. så da vil jeg heller ha 1,5 år mellom enn 2,5

Skrevet

hehe,...dere må ikke begynne sånn!!! Jeg har bestemt at det blir med ett barn....og nå fikk jeg sånn lyst til å gå gravid igjen!!!! Vil ikke, vil ikke, vil ikkeeeee.... ;)

Skrevet

Vi skal også fra juni/juli:-) sambo er sånn passe enig, kunne godt tenkt seg å blir ferdig med en bleieunger før vi får en til. Tulla vil bli ca 2 år om vi skulle få det til i løpet av høsten.

Skrevet

Heisann leelu23.

Jeg fikk litt før deg, fikk 16.nov jeg.

Vi har ikke helt planlagt når vi skal sette i gang med nestemann. Jeg må ringe Haugesund først. Det er der jeg har de lille små eggene mine som ligger og venter på meg :o)

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Stemmer :)

Mins du hadde termin 8 november rundt der ja!

Vurderer veldig sterkt å kutte ut p-pilla i juli-august.. da er jo lille bare 7-8 mnd..

men tenk så mye glede de får av hverandre! :) samboer er vel 80% med på det nå.. så jeg har enda noen mnd til å godsnakke med han! hehe

Skrevet

Har jammen god husk du, hadde termin 8.nov ja.

Har også lyst til å ha to kjappe. Tror ikke det er sunt å være enebarn. Mannen min har ei datter fra før som er 13, og merker godt at hu har vært aleine som barn alle disse åra ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...