Jerry 82 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Noen som har brukt dette til babisene sine? Vi fikk det av legen igår pga at gutten hoster sånn.. det er slimløsende og hostedempende. Men igår kveld så ble han veldig urolig, holdt oss våken halve natten, sutret og kastet opp en gang. Kan det være at han ikke tåler hostesaften?
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 har hørt at ungene kan reagere veldig på den hostesaften...enten så blir dei kjempe våkne eller så sovner dei. min gutt tålte den ikke...var våken hele natten og fekk skikkeli vondt i magen..hadde helt grønn bæsj i flere dager. så jeg sluttet med den og han ble mye bedre. jeg kommer ALDRI til å gi han den igjen.
CrazyCat Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Min reagerte kraftig på efedrinen han fikk i 5mnd alderen. Symptomene ligner på det du beskriver. Jeg gir ham aldri den medisinen igjen. God bedring!
=Mina min og mej= Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 her gikk det bare greit med efedrinen.. ga henne 5 ml 3 ganger daglig i 3 dager. hu sov vel kanskje godt, men legen sa til meg at ungen kunne komme til å bli sutrete og/eller sove lite.. men det skjedde ikke her...
allergibarn Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Den var veldig effektiv på vår datter - men nevøen vår ble "hyper" av den. Totalt, sov ikke noe. Da var det en helsesøster som da til de "Gir du babyen efedrin??" Hun ble helt sjokkert, for hun selv tålte den ikke. Hun fikk helt hjertebank av den og fikk ikke sove selv. Det er jo et stoff i den som man kan bli avhengig av - som noen blir litt "hyper" av - så det spørs om det er det han har reagert på.... Har du prøvd Solvipekt som er reseptfritt, den hjelper her iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå