Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Når barnet spiser hlva glasset med fruktmos, er det greit å spare restene til senere? evt sette det i kjøleskapet? og hvorfor skal man evt ikke gjøre det?
ukjent Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det holder 2 dager i kjøleskapet etter det er åpnet. Ikke la barnet spise direkte av glasset hvis du skal oppbevare det. Da blir det grobunn for bakterier, posjoner heller ut halve glasset i en skål. Uåpnete glass kan fryses og holder i ca 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Vi porsjonerer det i muffinsfirmer(!) som vi setter i en boks med lokk og så fryser vi det. Bare man ikke lar det stå for lenge i fryseren så tror jeg det går greit..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi porsjonerer det i isbiteformer og fryser det. Så kan vi ta ut så mye vi trenger fra frysern:)
haater husarbeid Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Står på glassene at de holder 5 døgn i kjøleskap.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Leste litt på glassa jeg har her nå og Nestle sine holder 5 døgn i kjølekskap etter åpning, mens Hipp sine holder bare 48 timer i kjøleskap etter åpning. Så det varierer nok litt med merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå