Gå til innhold

litt bekymret (samme som 1.gangs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er i min uke 15 og skal til jordmor 7 mars. er veldig spent på å få høre hjerte lyd, og få en bekreftelse på at det fremdeles er liv inni magen min. merker veldig lite til at jeg er gravid nå, og venter veldig på å kjenne spark. var på ul i uke 12 og da fikk vi se en aktiv liten en. har ikke hatt smerter eller noen form for blødninger under svangerskapet. er det flere enn meg som er bekymret (uten grunn?)? eller er jeg bare helt skrullete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke skrullete.. tenkte akkurat det samme og tror ikke vi er alene:)

men bare slapp av, det er ikke så mye man kan gjøre uansett.. men det er ikke bra å bekymre seg for mye!! men vet det er lettere sagt enn gjort..

Skrevet

Hei!

Synes ikke du er "skrullete". Det er vel helt normalt å være bekymret innimellom. Bare det ikke tar overhånd. Du er jo tross alt ikke kommet så langt at du bør kjenne liv hver dag. Det er og veldig forskjellig fra barn til barn hvor mye gravid en kjenner seg. Jeg er gravid for sjette gang, har mistet tre av disse gangene, men er nå i uke 21. De gangene jeg mistet kjente jeg meg like gravid som de gangene det gikk greitt, hormonene sitter jo i kroppen en stund. Dette sier jeg for all del ikke for at du skal bli bekymret! Det jeg vil fram til er at hver graviditet er forskjellig. Nå i denne graviditeten var jeg mye mer kvalm enn jeg var tidligere, men det gikk fortere over enn med de andre.

Skrevet

Hei! jeg synes ikke du er skrullete i det hele tatt! tror det er helt vanlig og ha det sånn....jeg var akkurat likens i den perioden du er i nå...hadde bare litt mage, og det før jeg kjente liv...husker jeg ringte søstra til sambo og var ganske fortvilt en dag, for jeg følte at jeg ikke var gravid lenger...hadde ikke hatt blødninger eller noe, men ble bare litt paranoid rett og slett...;) så jeg tror det er helt vanlig, men nå er det ikke så lenge til du begynner å kjenne liv,og da blir alt så mye bedre!!

Skrevet

Hei på deg. Skjønner deg så godt. Jeg er også slik. Jeg er i 19 uke nå og har vært på ul 4 ganger allerede. Var på 3d ul denne uken og det var helt fantastisk. Alt har vært bra, men allikevel går jeg rundt og er bekymret. Det er slitsomt, men helt vanlig tror jeg for mange. Den siste uken har magen vokst enormt og det er et yrende liv i magen. Tror at jeg vil fortsette å være bekymret helt til den lille gutten har kommet seg ut. Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...