Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 I natt har jg drømt, for sikkert 15 gang at jeg får en gutt.. skal på ul om to uker, så blie spennenende.. Andre som drømmer om ett kjønn hele tiden og får det ?? Jeg har nemlig jentefølelse.. bortsett fra alle dissa drømmene.. Noen drømmetydere her?
Jeenie Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 jeg drømte hele tiden at de ble gutt før UL, men var bombesikker sånn ellers også. På UL var han villig til å vise seg fram og det var en gutt i magen!
*Angelface* Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg drømte om en liten jente..Og jente blir det:)
Gøril og Jesper :) Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 jeg drømte at jeg skulle ha gutt.. Og på ul sa de at det var gutt
Yoghurt Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg drømmer også natt etter natt at jeg får en gutt. Skal også på UL om to uker, blir spennende!
Forskeren Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Har hatt to drømmer om gutt, ingen om jente. Men vi vet ikke hva vi får, blir spennende å se....
engutttil=) Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 eg drømme heile tia begge dela! ville ikkje vite det på UL heller så det blir spennanes å se 30 mai ka det blir! men eg trur det blir en gutt da!
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Har drømt om jente denne gangen, flere ganger, men det er gutt likevel. Hadde jentefølelse også selv om jeg trodde det ville blir gutt. I tillegg er dette svangerskapet typisk "jentesvangerskap" og helt ulikt de to andre + at ringtest og ene kinesiske kalenderen og mange "spåkoner" sa jente, men alt, både drømmer, spådommer osv tok feil UL etterlot seg ingen tvil, det er en gutt til underveis ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå